Gå til innhold

Finnes det virkelig jenter her eller er det bare males?


larsingedude

Anbefalte innlegg

Sikkert.. dere har bare gått sammen for å lure forum nerder, alle bildene finner dere på google.com, dere henger i samliv for å late som dere bryr dere om jente ting, når dere egentlig er 40 år gamle menn..

 

totalt gjennomskuet.. Show your REAL faces!!

kake :O

 

dokke er tatt på ferskenen :O

bare og inrømme det :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er 99,9% sikker på at "jentene" her er gutter som bare finner bilder på google.com, uglypeple.com, popit.no, nettby.no osv osv

Men hva når man møter jentene IRL og utseendet stemmer med bildene de poster?

 

Javel, så er heter jeg Reidar, er 46 år og jobber som lastebilsjåfør. Men hallo, hvorfor må dere på død og liv sprekke den fine bobla man har her på forumet? Illusjonen om at noen her faktisk er jenter er jo bare trivelig. Det gjør noe med miljøet.

 

Dere er så dumme, altså. Graver deres egen grav.

 

Jeg er fullt og helt overbevist om at du er jente :D

Du er for kul til å være gutt :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Jeg er 99,9% sikker på at "jentene" her er gutter som bare finner bilder på google.com, uglypeple.com, popit.no, nettby.no osv osv

Men hva når man møter jentene IRL og utseendet stemmer med bildene de poster?

 

Javel, så er heter jeg Reidar, er 46 år og jobber som lastebilsjåfør. Men hallo, hvorfor må dere på død og liv sprekke den fine bobla man har her på forumet? Illusjonen om at noen her faktisk er jenter er jo bare trivelig. Det gjør noe med miljøet.

 

Dere er så dumme, altså. Graver deres egen grav.

 

Jeg er fullt og helt overbevist om at du er jente :D

Du er for kul til å være gutt :p

 

De har bare tatt på seg en form for maske eller bare sminket seg noe inni hælvette sånn at de ligner på jenter

Lenke til kommentar
Javel, så er heter jeg Reidar, er 46 år og jobber som lastebilsjåfør. Men hallo, hvorfor må dere på død og liv sprekke den fine bobla man har her på forumet? Illusjonen om at noen her faktisk er jenter er jo bare trivelig. Det gjør noe med miljøet.

 

Dere er så dumme, altså. Graver deres egen grav.

 

Jeg er fullt og helt overbevist om at du er jente :D

Du er for kul til å være gutt :p

 

Knis.

 

Tro hva du vil :whistle:

Lenke til kommentar
Javel, så er heter jeg Reidar, er 46 år og jobber som lastebilsjåfør. Men hallo, hvorfor må dere på død og liv sprekke den fine bobla man har her på forumet? Illusjonen om at noen her faktisk er jenter er jo bare trivelig. Det gjør noe med miljøet.

 

Dere er så dumme, altså. Graver deres egen grav.

 

Jeg er fullt og helt overbevist om at du er jente :D

Du er for kul til å være gutt :p

 

Knis.

 

Tro hva du vil :whistle:

Ja, jeg liker det. Flott å leve i sin egen verden ^^

 

Jeg er meget jente. Bare spør Programvare.

Ja sikkert. Både du og Programvare er litt tvilsomme. :p

Spesielt sistnevnte :p

Lenke til kommentar
Jenter på internett? Nå har jeg da aldri hørt på maken. Jenter surfer da ikke internett, enda mindre sitter de på datamaskiner. Nei... Jenter sitter bare å baksnakker hverandre og sminker seg. *Nikker bekreftende for seg selv*. De såkalte jentene i RPP er bare gutter med søstre som ikke har noe imot å bli tatt bilde av i tide og utide. Så ikke prøv å kom med den! Så der har du svaret ditt. :|

 

 

Håper du ikke mener det serriøst, det er vel sånne som deg som blir drit sure når jeg kommer for å hjelpe dem med datan, fordi jenter liksom ikke kan data.

 

hilsen ei JENTE som er under utdanning som DATA INGENIØR!

Lenke til kommentar
Jenter på internett? Nå har jeg da aldri hørt på maken. Jenter surfer da ikke internett, enda mindre sitter de på datamaskiner. Nei... Jenter sitter bare å baksnakker hverandre og sminker seg. *Nikker bekreftende for seg selv*. De såkalte jentene i RPP er bare gutter med søstre som ikke har noe imot å bli tatt bilde av i tide og utide. Så ikke prøv å kom med den! Så der har du svaret ditt. :|

 

 

Håper du ikke mener det serriøst, det er vel sånne som deg som blir drit sure når jeg kommer for å hjelpe dem med datan, fordi jenter liksom ikke kan data.

 

hilsen ei JENTE som er under utdanning som DATA INGENIØR!

Haha! Det er alltid så utrolig herlig med feminister som ikke skjønner ironi for noe i verden :D

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Jeg synes jeg har lest en eller flere tråder med noenlunde samme innhold som denne.

 

Bare med litt andre folk i den. Eller, Datasmurf er en beroligende konstant i tråder som handler om jenter.

Jeg ser folk jeg liker poste, leser tråden og poster der selv.

Eller bare leser tråden og får et plutselig innfall og poster. ^^

 

Spørsmålet er, om man skal tro trådstarter, er jeg da en av de jentene han prater om? Sånne males som tar på seg kjole og fikser pupper og parykk og knipser bilder av seg og legger ut i RPP? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...