dkndude Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Hei ! Jeg har lastet ned Adobe Flash CS4 Pro etter tips fra en venn. Og jeg har svært lyst til å lage mitt eget spill. Men skal jeg være helt erlig har jeg ikke anelse om hvordan jeg skal gjøre dette. Har prøvd å lage litt animasjoner etter å ha sett videoer fra youtube, og dette gikk fint. Men det jeg lurte på hva om noen kunne fortelle meg trinvis om hvordan jeg skal gjøre dette ? Takk på forhånd
Ståle Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Det du må lære deg er Action Script, som er Flash "koding". http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8
Kimelimm Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Hei !Jeg har lastet ned Adobe Flash CS4 Pro etter tips fra en venn. Og jeg har svært lyst til å lage mitt eget spill. Men skal jeg være helt erlig har jeg ikke anelse om hvordan jeg skal gjøre dette. Har prøvd å lage litt animasjoner etter å ha sett videoer fra youtube, og dette gikk fint. Men det jeg lurte på hva om noen kunne fortelle meg trinvis om hvordan jeg skal gjøre dette ? Takk på forhånd Desverre hjelper vi ikke med piratkopiert materiale her. Og det er ikke bare et trykk så har du et spill heller.
ShampooMacTavish Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Hei !Jeg har lastet ned Adobe Flash CS4 Pro etter tips fra en venn. Og jeg har svært lyst til å lage mitt eget spill. Men skal jeg være helt erlig har jeg ikke anelse om hvordan jeg skal gjøre dette. Har prøvd å lage litt animasjoner etter å ha sett videoer fra youtube, og dette gikk fint. Men det jeg lurte på hva om noen kunne fortelle meg trinvis om hvordan jeg skal gjøre dette ? Takk på forhånd Desverre hjelper vi ikke med piratkopiert materiale her. Og det er ikke bare et trykk så har du et spill heller. Second that.
Kimelimm Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 (endret) I am the Winner! Endret 29. januar 2009 av Kimelimm
Lituch Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Hater når folk er så opphengt i piratkopiert materiale.. 99% av folkene her på forumet har noe som er piratkopiert. Uansett kan det jo hende av han faktisk har keyen orginalt. Bare mistet cd'en!
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Hater når folk er så opphengt i piratkopiert materiale.. 99% av folkene her på forumet har noe som er piratkopiert. Kanskje 99% av folkene her inne har piratkopiert materiale, men vi skriver ikke om det!
ShampooMacTavish Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Hater når folk er så opphengt i piratkopiert materiale.. 99% av folkene her på forumet har noe som er piratkopiert. Uansett kan det jo hende av han faktisk har keyen orginalt. Bare mistet cd'en! Han sa at han lastet det ned etter tips fra en venn. Høres for meg ut som om "Hey, dude, last ned photoshop, da kan du lage spill" "OK, kult."
Nailer Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 (endret) Neper hele gjengen! =D Det finnes knapt en sjel som bruker Adobe sine programmer proffesjonellt som ikke har brukt piratkopier av programmene som ung. Dessuten spør han ikke om HVORDAN man får piratkopiert vare, men hvordan man bruker den. Jeg mener, hvor mange har ikke spillt en piratkopi av et spill og spurt om hjelp på dette forumet uten å bli rapportert for det? @OP: Du blir nok horribelt skuffet over hvor vanskelig det er å lage et skikkelig spill, men flash er vel noe av det enkleste man kan sette seg inn i. Prøv http://wiki.gamedev.net/index.php/Main_Page for your reading pleasure! Sitter og skriver på level editoren til et spill mens jeg skriver dette faktisk =) Endret 29. januar 2009 av Nailer
Lituch Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Har selv hatt lyst til å lage et lite spill, men har desverre utrolig lite kunnskap om flash så kan nok ikke gi noen tips! Skaffa meg Flash for dummies men hjalp lite
ShampooMacTavish Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Jeg mener, hvor mange har ikke spillt en piratkopi av et spill og spurt om hjelp på dette forumet uten å bli rapportert for det? Har aldri spilt en piratkopi av et spill. Noen sinne.
Nailer Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Jeg mener, hvor mange har ikke spillt en piratkopi av et spill og spurt om hjelp på dette forumet uten å bli rapportert for det? Har aldri spilt en piratkopi av et spill. Noen sinne. Vel, da er du en av de få. Congrats for at du a) Har bøttevis med penger b) Spiller ufattelig få spill c) Spinker og sparer hver eneste krone for å bruke dem på spill.
cyclo Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 (endret) Stenges, da denne har sklidd fullstendig ut. PS! Ett brudd på retningslinjene er ikke et frikort for at alle andre kan bryte retningslinjene. Endret 30. januar 2009 av cyclo
Anbefalte innlegg