Misunne Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Kjøpte nettopp AoC, aktiverte kontoen, og begynte å spille. Nå nylig fikk jeg email om at brukeren hadde blitt frøset pga at det ble noe tull med penge overføring med bankkortet. Jeg prøvde å adde "keyen" som var med spillet for å fortsette å spille på de 30 første dagene, men det gikk ikke. Vil det si at pga at de ble noen tekniske problemer (som ikke var min feil, siden bank kortet skal fungere ) forsvant de 30 dagene ut i løste lufta? Takker for svar : ]
The Very End Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Om jeg husker riktig er det slik at man må ha en gyldig subsricption selv om man skal ha 30 dager gratis. DVS at det må sjekkes at det kan trekkes et månedsbeløp av kontoen, og så ligger det bare på vent med overføring til de 30 dagene er gått ut. Men frykt ikke, det er bare en gang det blir sjekket, så etter at det er blitt godkjent og du har 30 dagers spilletid så er det bare å gå inn igjen å fjerne kort informasjon og slikt, og da blir det automatisk stoppet etter de 30 dagene om du ikke ønsker å betale/spille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå