johnandre93 Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Har listet noen addons i bildet, og DBM = DeadlyBossMods. Noen tips til hva jeg bør fjerne/legge til, etter som jeg ikke er noen ekspert akkurat på å finne AddOns. Trenger blant annet noen oppgraderinger på ActionBars, og gjøre hele Interface'n rett og slett stiligere. Noen som vet hvilke addon's som gir stilige health og mana bars? http://i43.tinypic.com/27xpeus.jpg
Altobelli Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Xperl for stiligere health + mana bars. Dette passer vel best i den store UI-tråden
Bear^ Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Jeg bruker: bartender 3 for bar mod Buffalo2 for buffs og debuffs Xperl for unitframes pMinimap for minimappet ArkInventory for bags and banks Xperl har og en brukbar Raid del så jeg sparer litt der. Kutter ut alle minimap icons og kjører heller fra kommando om jeg må konfiguere. Trenger dog en ny castingbar men det kommer ettervært. Liker det mest minimalistisk og så lite som mulig på skjermen, bare det nødvendige. Bruker derfor ikke disse panelene på toppen av skjermen da de ikke gir meg noe nødvendig informasjon.
Thor. Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Jeg mener du bruker alt for mange addons. Når får du tid til å bruke alle knappene og lese all infoen?
KAS Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Hva gjør egentlig CT Barmod for deg? Ser helt standard ut på screenshot. Støtter Bear i at Bartender er finfin for å frigjøre plass/organisere action bars Og forresten, tenk funksjon fremfor hvor stilig ting er. Eyecandy som wiper gruppa er bare tragisk
johnandre93 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Skrevet 28. januar 2009 Jeg mener du bruker alt for mange addons. Når får du tid til å bruke alle knappene og lese all infoen? Dette var for det meste bare testing. 2 dager siden hadde jeg ikke DBM, ikke CTmod (som utgjør veldig mye av tingene på bildet. Fjerner auctioneer og enchantrix tingen nå, og legger til litt. Takk for navnene også. Jeg bruker de faktisk ganske ofte. Titanpanel er jo xp, gold, bagspace, ammo (selv om jeg er dk og ikke bruker denne plugin). DBM er for slik at jeg slipper å whispere 24/7 i instancer, Omen er for å se threath i instance/raid. Atlasloot skrev jeg ikke ned, men har den også.
Thor. Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Slik oppsettet er nå, hvor mye av rammen blir oppspist av addons? Hold over dataikonet. Har ikke spilt så mye.. Main er på 25, og 3 andre på 10. Men jeg bruker Cartographer, G15 buttons, QuestHelper, ENGbags og All played.
johnandre93 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Skrevet 28. januar 2009 (endret) Hva gjør egentlig CT Barmod for deg? Ser helt standard ut på screenshot. Støtter Bear i at Bartender er finfin for å frigjøre plass/organisere action bars Og forresten, tenk funksjon fremfor hvor stilig ting er. Eyecandy som wiper gruppa er bare tragisk Hadde bare lagt til, før jeg måtte gjøre en spansklekse i 3ds Max (Ja, finnes faktisk lærere som godtar det! ) Slik oppsettet er nå, hvor mye av rammen blir oppspist av addons? Hold over dataikonet.EDIT: Skal sjekke straks. Har ikke spilt så mye.. Main er på 25, og 3 andre på 10. Men jeg bruker Cartographer, G15 buttons, QuestHelper, ENGbags og All played. Lukka WoW for å installere de nye, men sånn ca 40-60 kanskje. Kjører 60 fps fortsatt, laptop. Endret 28. januar 2009 av johnandre93
johnandre93 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Skrevet 28. januar 2009 (endret) Nytt oppsett, og 45 MB. Buffalo ga en del feilmeldinger faktisk. EDIT: Buffalo og Bartender var out of date, oppdaterer etter jeg har laget middag og spist. Endret 28. januar 2009 av johnandre93
-Léon- Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Det jeg ville ha gjort er å bytte ut Titanbar med FuBar, har hørt at Fubar bruker mindre minne men vet ikke om det bare var rykter. Bar byttes ut med Bartender4, ta opp UI scale. Bytte ut Unitframe med Pitbull eller Xpearl og binded så mange som mulig spells med Spellbinder. Sånn raskt hva jeg ville ha gjort
johnandre93 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Skrevet 28. januar 2009 Det jeg ville ha gjort er å bytte ut Titanbar med FuBar, har hørt at Fubar bruker mindre minne men vet ikke om det bare var rykter. Bar byttes ut med Bartender4, ta opp UI scale. Bytte ut Unitframe med Pitbull eller Xpearl og binded så mange som mulig spells med Spellbinder. Sånn raskt hva jeg ville ha gjort Takktakk
Knofle Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Jeez, jeg hater X-perl. Bruk ag_unitframes eller pitbull isteden. Alt ettersom hvor mye info du vil ha, selvfølgelig.
-Léon- Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 (endret) Jeez, jeg hater X-perl. Bruk ag_unitframes eller pitbull isteden. Alt ettersom hvor mye info du vil ha, selvfølgelig. mm, liker ag og pitbull mye bedre enn x-pearl, synes den er altfor 'klussete' og ser ikke så bra ut når jeg prøver å gå for et 'minimalistisk' ui ;p Endret 29. januar 2009 av Zeüs
Gakks Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Noen kjekke addons jeg bruker: Curse client - http://www.curse.com/client/ Innstaller denne og last ned UI mods gjennom den, så er det svært lett å oppdatere UI mods du bruker. Når det kommer en stor pacth-dag så er det også mye lettere å bruke klienten deres enn å prøve å komme inn på en av de store UI sidene som 3 millioner andre prøver på på samme tid. Itemrack - http://war.curse.com/downloads/war-addons/...s/itemrack.aspx Lar deg sette opp gear set så du lett kan bytte gear, PvP, PvE, tank, healing, dps, heroics, raids... you name it, you make it. Tilsvarende mods finnes, men jeg kommer bare på ClosetGnome i farten. Ellers er det meste smak og behag, det viktige er at du får til noe du selv føler er funksjonelt og behagelig. Selv ville jeg f.eks. valg Bartender 4 i steden for Bartender 3 siden den er discontinued, dvs. den ikke blir oppdatert lenger.
johnandre93 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Skrevet 29. januar 2009 Har oppdatert til bartender 4 ettersom jeg fikk feilmeldinger me v.3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå