Gå til innhold

Gleder vi oss til Enter The Matrix?


Anbefalte innlegg

Mjaaa.... har ikke så stor tro på dette spillet, har lest at det er en pil som en skal følge hele veien gjennom spillet. Det blir jo utrolig enkelt å spille seg gjennom det. Men jeg kommer sikkert å spille det bare på grunn av at det er matrix

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg krysser fingrene for at spillet kommer på dvd og/eller at filmene i spillet kommer på dvd. Spillet ser ikke så fantastisk ut, men det blir vel til at jeg må krype til korset uansett.

 

Så, jeg, eh, gleder meg?

Nei. Det kommer på 6 CD'er.

Jeg tror at det blir akkurat det samme som Metal Gear Solid 2, at det kommer ut i to forskjellige utgaver.

En DVD og en med CD'er...

Lenke til kommentar
zeOx["]Jeg tror at det blir akkurat det samme som Metal Gear Solid 2, at det kommer ut i to forskjellige utgaver.  

En DVD og en med CD'er...

Finnes den i CD versjon? Her i Norge har jeg bare sett DVD utgaven til PC men. :roll:

 

Mener å ha lest et sted at det skal være 6 CD'er fordi diverse andre spill ikke har solgt bra nok på DVD.

Lenke til kommentar
zeOx["]Jeg tror at det blir akkurat det samme som Metal Gear Solid 2, at det kommer ut i to forskjellige utgaver.

En DVD og en med CD'er...

Finnes den i CD versjon? Her i Norge har jeg bare sett DVD utgaven til PC men. :roll:

 

Mener å ha lest et sted at det skal være 6 CD'er fordi diverse andre spill ikke har solgt bra nok på DVD.

 

ja det finnes, vet ikke helt hvor, men det finnes :wink:

 

ja, ETM kommer på 6 CD'er, men tipper det også kommer på DVD... sier ikke dette med 100% sikkerhet, men vil tro det kommer... bare for å tilfredsstille folk som hater mange CD'er...

Lenke til kommentar

Hei!

 

Måtte bare nevne at Enter The Matrix IKKE er basert på Matrix: Reloaded. Brødrene hadde helt fra begynnelsen av ønsket å lage et spill, men ikke et spill som er basert på filmene. For å få med seg hele historien fra Matrix: Reloaded, så må man spille ETM.

Ikke kom her å si at ETM er et spill basert på en film. Tvert i mot! :)

 

Johan

Lenke til kommentar
Hei!

 

Måtte bare nevne at Enter The Matrix IKKE er basert på Matrix: Reloaded. Brødrene hadde helt fra begynnelsen av ønsket å lage et spill, men ikke et spill som er basert på filmene. For å få med seg hele historien fra Matrix: Reloaded, så må man spille ETM.

Ikke kom her å si at ETM er et spill basert på en film. Tvert i mot! :)

 

Johan

 

er redd du tar bittelitt feil der....

ETM tar handling etter at f.eks en scene i reloaded har sluttet, eller mens en scene fåregår i reloaded, kan du være i et annet rom, til samme tid...

man må ikke spille ETM for å få med seg hele historien i Reloaded.......

Lenke til kommentar
Hei!

 

Der tar du dessverre feil. :) Brødrene har selv sagt at når du ser filmen, så vil du føle at det er noe av historien som ikke er blitt fortalt. Denne delen finner du i ETM. Bare søk på nettet, og les selv. :)

 

Johan

 

Zeox har mest rett, bare se den videoen der de intervjuer folka bak filmen og spillet. Joel Silver forklarer hvordan det er og det han sier er det zeox skrev.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig gleder jeg meg, men dette vil være en voldsom krasj med vice city. En annen sak er at selv om historien og alt kan være meget bra, kan bruker-grensesnittet være på trynet. Skal visst være mellom 4 og 6 cd'er, og da kan det bli mye knot ( første SWAT )

 

Når det gjelder kjøping av spill... Man har demoer, og så har man warez. Hvis du virkelig er litt real, så bruker du warez som en demo, og dersom du finner ut du kommer til å bruke uttalige timer på et spill bør du kjøpe det.

Lenke til kommentar
Jeg har spillt Enter The Matrix på xbox nå i 3-4 timer! KONGE!!!!! :D:D:D:D:D:D:woot::woot::woot::woot:

mene du det? trudde release va 15 mai...

 

Tja ikke umulig... Nå er det 8 minutter til CD-4 av spillet befinner seg på harddisken min (PC utgaven) så at det er "sluppet" til Xbox også tviler jeg ikke på..

 

Lenge leve Deviance :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...