TanglewoodD Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Heisann. Kontrakten å alt er skrevet, jeg har signert å underskrevet, å sendt over via mail. - Kjøper ringer meg idag å sier at han ikke har en skriver, men siden han fikk den på mail, så vil han gjerne skrive under med hjelp fra windows programmet "Paint". - For så å sende meg det igjen. Poenget mitt er ; Hvor bindene er denne kontrakten da? Hvis han skriver under med paint mener jeg? Jeg får bange tanker om denne karen.. Sendt meg penger, 13 000kr, å sier at crosseren er til sønn hans. Sønn må være over 14år for å kjøre denne sykkelen, men jeg har ennå ikke pratet med sønn.. Å nå vil han skrive under med paint...
morgan_kane Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Ikke Godta det. Send heller et eksemplar via post.
Luske_Ludvig Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Ikke Godta det. Send heller et eksemplar via post. send via posten. Husk å sende 2 signerte eksemplar, sånn at kjøper kan beholde ett. Skriv i kontrakten at den ikke er gydlig før penger er kommet på konto osv.
-Léon- Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Støtter idén med å sende det som post. Alt annet virker useriøst i mine øyne.
TanglewoodD Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Skrevet 28. januar 2009 Da var det klart. Jeg får si til kjøper at han får sende via posten. Jeg tør ikke å ta noen sjangser sålenge jeg har brukt noe av pengene. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå