Gå til innhold

Kjedeligste jobb


Thomas007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Parkerings vakt er ikke noe kult jobb egentlig. Damen tin kompisen min er jo parkerings vakt og i loddefjord har noe folk faktisk drapstruet henne og noen flger etter hun. Vi er ofte med henne på jobb og bare håper på at de drittsekkene viser trynet sitt. Det var en araber som driver å trakkaserer henne. Blir texas hvis han gjør henne noe.

Lenke til kommentar

En kamerat av broren min jobbet i renholdvesenet som dykker- ja, riktig. Han svømte rundt i renseanlegget og plukket opp ting som kunne sette seg fast. Og dette var før faenskapet ble filtrert! Han skrev leserinnlegg i :fredag og ba innstendig om at Oslo's befolkning spiste mer regelmessig :lol:

Lenke til kommentar

Den desidert kjedeligste jobben jeg kan komme på (og selv har gjort, dessverre) er å jobbe i disse bodene som er på tivoli! Stå der og vente på at folk skal komme å kjøpe lodd, dra i snor, kaste ball, you name it!

Har jobbet på tivoli 3(!!) ganger. Første gangen var det riktignok bare 1 dag, andre gangen var det vel 5 dager på rad og tredje gangen var det 3 dager.

Men hva gjør man ikke for litt penger :roll:

Lenke til kommentar

tenker jeg stemmer i for IKT-lærling i kommune...det suger max!

kjedeligste jobben EVER!

 

har jobba i en isoporkassefabrikk, da sto jeg og plukka, stabla og teipa isoporkasser 8-9 timer i strekk,samme bevegelser hver dag. sleit faktisk ut 2-3 par gummihansker på 4uker. :) holdt på å bli gal, men den jobben blei jeg vant til etter hvert, så på slutten trivdes jeg faktisk! :)

men etter to år har jeg enda ikke klart å venne meg til å være ikt-lærling i kommune.

 

har faktisk vurdert å drepe noen, bare så jeg kan komme meg vekk, og inn på lukket avdeling.

 

må vel kanskje nevne at jeg bor i den kjedeligste kommunen i vesteuropa og, da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...