Gå til innhold

Håndballkafeen - Generell håndballdiskusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå ser jeg mer på kampen, så på noe annet i sted. Solen har nok mye med bildet å gjøre...nå er jeg lei av at ingen slår ned på avstand ved frikast. Og det er håpløst...

Den så litt stygg ut den taklingen der...

Sekretariatet var sein med å føre opp 11-13 :hmm:

Latterlig forsvarsspill av Fernandez.

Endret av Step_up
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart at de ikke viser repriser av straffesituasjonene hvis de er så klare. Fulgte riktignok ikke med, men det har kommet nye regler om dekking i feltet og det har ikke Svele fått med seg tydeligvis.

Skrevet (endret)

Nær en tominutter der Larvik.

Bredeli:Det har da ingenting med undervurdering å gjøre. Itxaco har ett lag av klasse først og fremst...

Endret av Step_up
Skrevet (endret)

oooh, det må da være utvisning på Kristiansen...Bra spilt av Larvik...Den var streng...Faen så irriterende å høre gutta i studio uttale seg om det er straffe eller ikke uten at vi får se reprise.

Endret av Step_up
Skrevet

Bare de ikke får noe særlig med fordeler av de fire millionene, så er det greit. Og det så forresten ikke ut som stive armer eller utvisning, så det er greit...

Skrevet (endret)

Jeg ser ikke alle kamper heller da, så det er ikke rart jeg ikke har sett henne bomme. :p

Nora Mørk. :love:

Endret av Latias
Skrevet

;)

Det er urutinert av Larvik...

Men samtidig så er jo Itxaco like urutinert som pådrar seg to dumme utvisninger pga munnbruk(selv om de kan ha hatt gode poenger)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...