Golwon Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 FF står ikke for "Fully Functioning". Her er link til manualen for hoverdkortet ditt: http://www.evga.com/support/manuals/132-YW-E178.pdf På side 83 står det hva FF betyr. For og gjøre det kort så står FF for "Boot". Jeg finner ingen begrunnelse for hva som menes med det, men det er den siste koden i tabellen så vil tro at det betyr at oppstart er fullført. Batteriet på HK er ikke for og forsyne skjermkort eller noe annet med strøm, den er der kun for og sørge for at CMOS får støm for og holde på BIOS instillingene. Om du ikke får noe som helst signal til skjermen, så vil jeg tro at det kan være noe med skjermkortet eller skjermen. Du sier at du har testet med flere skjermkort, ble det noen endring med andre skjermkort, eller er det fortsatt svart? Har du testet skjermen på en annen pc for og sjekke om den fungerer som den skal?
robin1379 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Skrevet 30. januar 2009 har nå prøvd jumperen og ta ut batteri har prøvd med 2 forskjellige skjermkort og 2 forkskjellige skjermer
Golwon Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 har nå prøvd jumperen og ta ut batterihar prøvd med 2 forskjellige skjermkort og 2 forkskjellige skjermer Om du og har testet begge skjermkortene og skjermene i en pc du vet fungerer, og fått de til og fungere der, så har vi jo kommet frem til at problemet ligger hverken i skjermen eller skjermkortet. Og ettersom at bios starter opp og fullfører uten og stoppe på noen feilkode så er det trolig ikke RAM eller CPU heller. Så det siste som står igjen er hovedkortet, men om det er gåent, så skulle det hvertfall ha kommet en feilkode. Så det kan vær PCI express slotene, ser det er 3 stykker på hovedkortet du har. Har du testet med et skjermkort i alle 3 slotene? Du kan jo teste et skjermkort du er 100% sikker fungerer i en og en slot, med en skjerm du og er 100% sikker på at fungerer. Om du fortsatt ikke får liv i noen ting så vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå