Gå til innhold

Unable to join... Halo 3

Aoopoo3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv først å aktivere UPnP i routeren din. Hvis ikke det hjelper, må du sette opp NAT-regler manuelt. Husker ikke hvilke porter det gjelder, men det finner du lett på Google.

Skrevet

Har aktivert UPnP nå.

Har åpnet:

TCP 80

UDP 88

TCP 3074

UDP 3074

TCP 53

UDP 53

Vet ikke om jeg har gjort det riktig, men tror det:P Funker forsatt ikke :hmm:

Skrevet

Nettverket funker når jeg kjører sånn test:P Men når skal joine venner kommer det unable to join, Men får spilt online med folk :D

Skrevet

Regner med du får NAT = Strict når du kjører nettverkstesten, ettersom du får spilt med folk online, men ikke med vennene dine.

Det jeg må gjøre hver gang jeg opplever at NAT-instillingene har forandret seg, er å restarte ruteren (Return to factory default settings) før jeg begynner å ordne det med porter på ruteren. Hvis jeg ikke restarter ruteren først, så vil ikke instillingene fungere uansett. Men, vi har ikke lik ruter så det er ikke sikkert det er det som er problemet.

Skrevet

Har fjernet brannmuren:D Men funker forsatt ikke :hmm:

Skal skjekke om det kommer strict eller open NAT når jeg kommmer hjem fra skolen:D

Skrevet

Hvordan skal jeg finne ut om jeg har open NAT eller ikke????

Når jeg tester: Test xbox live Connection, kommer det bare at alt funker:hmm:

Skrevet
Da kan det jo hende at det er noe feil på vennene dine sin side av nettet da? Vet du om de har åpen NAT?

Noen av vennene mine kan invitere meg til å spille, men vis jeg spør han vil det ikke funke :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...