Skribenten_ Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Jeg har gått tomt for ting å gjære i pve.. 3D er tatt, alt av pve er tatt.. tenker jeg bare tar en pause til uldar kommer. Men jeg sitter med ca 300 stk heroism emblems. Noen som vet om det vil komme ny vendor? Har hørt det kommer ny, men muligens en vendor som kun selger emblems som dropper fra uldar 10 og 25 mann.. emblems of whatever. noen som har hørt noe mer?
KAS Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Såvidt jeg vet har det ikke blitt sagt noe fra offisielt hold om dette, så eventuelle rykter du hører bør tas med en klype salt Hvis jeg skal tippe så vil de nok gjøre som de gjorde i TBC og introdusere nye items for emblems of heroism etterhvert som nytt content blir lagt til. Hvis ikke vil det ende opp med at ingen gidder å kjører heroics lengre, og det er ingen tjent med Hva som skjer med emblems of valor.. god knows.
PSV Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Er faktisk usikker hva jeg tror/mener om dette. På en side ville det vært litt småteit å gå gjennom en ny instance for å finne downgrades/sidegrades i 10man. 226/239 virker troverdig for 10man, minst. 239/252 muligens for 25man, er ikke sikker. I disse tilfellene vil dog ikke Emblems få noen nye items, men at det heller blir introdusert nye typer Emblems.
olek21 Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Kjør på med PvP! Du kan jo allerede nå kjøpe deg savage set for heroism-emblems vil jeg tro : )
nagina Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Wasted alle mine heroism og valors på pvp set, har alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå