Gå til innhold

Leking med Q6600\vann og HD 4870\stock kjøling


Anbefalte innlegg

Okey, dette er q6600 på 4ghz og 4870 på 790\1100, så maks i ccc=)

Så burde ha litt og gå på i Rivatuner ja.

Null tweaks ennå, vann på cpu og stock kjøling på 4870.

 

post-80636-1232840511_thumb.jpg

 

 

Så får vi se hvor høyt jeg får det på stock luft :!:

 

 

Alt av strømsparing er på siden på hket jeg har så har det ingenting og si, load-volten er på 1,55v.

Dropper noe sykt.

Kommer mer i morra, ikke at dette er så kjempe spennende:P

 

Gigabyte P45-Extreme

Gigabyte 4870

Q6600

Flex pc9600 2x1024

Mist 500w

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker=)

Måtte jo begynne på stock...12521:P

Så får begynne og tweake i morra, så får vi se da :thumbup:

Må få minne på 1200 også, kjører på 1100 nå.

Ser ut som volten på cpuen er benchstabil ihvertfall=)

 

Iriterer vettet av meg for at jeg kvittet meg med chillern nå, da hadde jeg ihvertfall får minusgrader.

 

Og jo til dere som lurer på hvorfor det står 2600mhz og 440x6 i cpu-z så er det pga. EIST og det der=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Fine scores dette her, og veldig fint og se deg tilbake når det kommer til klokking. :thumbup:

 

Gleder meg til du begynner med tweakingen, og virkelig får presset det maksimale ut av denne riggen..

Lenke til kommentar

Men i svarte da...var da plutselig så mye folk som skulle finne tråden her :blush:

Neida, bare hyggelig=)

 

aleksanderro: På stock volt går det bare til 830\1100 ( utifra det jeg har testet ennå, men det er for mange faktorer som er usikre ennå til at jeg kan si at der er det stopp=) ), så det ser ut som en bios med mer volt må til etterhvert.

Men skal først se hva jeg klarer uten noe mods.

Se om jeg klarer og få 4,2 benchstabilt også=)

Som burde være mulig.

 

Kan jeg spørre hvor høyt du hadde cpuen og kortet for og få 18200?

 

Skal gjøre mitt beste for at det kommer en oppdatering i dag :fun:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Stakkars.... Jeg har også vært syk. Dvs. hele gjengen her hjemme har vært syk. Det er IKKE noe artig :thumbdown:

 

Håper du kommer høyere på cpu´en :thumbup:

 

Den omgangssjuken som gikk på østlandet var fæl, selv JEG fikk den - og har vel ikke vært spysjuk på bortimot 7-8 år eller noe sånt. Holdt på å ødelegge en benchesession jeg hadde planglagt, men da jeg greide å holde emg unna ramma i 3-4 timer pakket jeg sakene og dro :p

 

CPUen virker bra den, noe mer ekstrem kjøling hadde gjort seg på den. Blitt bra scores utav det, kan vel kanskje ta en bra plassering på hwbot/ripping ved litt hjelp av setfsb.

Lenke til kommentar

forbanna dritt..sorry språkbruket mitt:(

Klarer fint 840\1110 på luft, men etter cpu testen i 06 så detter den ned til stock på core:S

Ser det i rivatuner:(

Og det er det som ødelegger nå og altfor full harddisk, så jeg håper noen her vet hvorfor den detter ned.

Skal uansett tilbake til 8.12 når jeg bencher ihvertfall siden 9.1 drar ned scoren i forhold til 8.12.

 

Driver og leter etter en løsning nå=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
forbanna dritt..sorry språkbruket mitt:(

Klarer fint 840\1110 på luft, men etter cpu testen i 06 så detter den ned til stock på core:S

Ser det i rivatuner:(

Og det er det som ødelegger nå og altfor full harddisk, så jeg håper noen her vet hvorfor den detter ned.

Skal uansett tilbake til 8.12 når jeg bencher ihvertfall siden 9.1 drar ned scoren i forhold til 8.12.

 

Driver og leter etter en løsning nå=)

 

Minner meg om et problem Ims har på noen HK. Booter inn med overspenning, men detter ned til stock litt etter boot. vet ikke om det er relatert til dette, riktignok. (tipper problemet hans ligger i noen teite services som kjører, må vel mekke en benchedisk - da disables rubbel og bit anyway).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...