Gå til innhold

Leking med Q6600\vann og HD 4870\stock kjøling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey, vet ikke hva Ati driver med....men etter man har lagt inn 9.1 så går det faktisk ikke an og legge inn 8.12 ( andre brukere har også opplevd dette, Wheelman blant annet )

Så jeg lurer på om noen her har klart og gått tilbake til en tidligere driver etter og ha vært innom 9.1?

 

Her er noe som skal hjelpe til ihvertfall:

 

You have to run drivercleaner.net then go into the appdata hidden folder under your profile and delete out the ATI folders in the local and the roaming and then you should be able to install them..

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Okey, vet ikke hva Ati driver med....men etter man har lagt inn 9.1 så går det faktisk ikke an og legge inn 8.12 ( andre brukere har også opplevd dette, Wheelman blant annet )

Så jeg lurer på om noen her har klart og gått tilbake til en tidligere driver etter og ha vært innom 9.1?

 

Her er noe som skal hjelpe til ihvertfall:

 

You have to run drivercleaner.net then go into the appdata hidden folder under your profile and delete out the ATI folders in the local and the roaming and then you should be able to install them..

Er ikke det en standard tommelregel å bruke DriverCleaner hvis man skal gå tilbake til eldre drivere?

Lenke til kommentar

Vil gjerne høre om noen har lagt inn 9.1 og klart og gå tilbake til 8.12?

Jeg har prøvd alt nå og 9.1 går rett inn, men ikke 8.12 foreks.

 

Duke: Bruker det hvis jeg får problemer noe jeg så og si aldri har hatt før nå:( og det er noe 9.1 gjør siden det er flere som ikke klarer og gå tilbake til eldre drivere etter de har lagt inn 9.1

Og DC er ikke noe jeg anbefaler alle og bruke siden det kan ødelegge mer hvis du er uheldig.

 

 

Jeg skal legge inn server 2008 på nytt i dag, siden jeg må ha 8.12:(

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

yupp, har fjernet alt som har med Ati og gjøre.

Har opplevd problemer med og legge inn drivere før, men det har DC fikset.

Men dette er noe jeg ikke vet hva som kommer av, det er noe 9.1 gjør ihvertfall. Siden 9.1 legges inn glatt.

 

Men kommer med resultater i kveld hvis alt går som det skal, er bare utolig iriterende og måtte legge inn OS på nytt.

Men det går fort det=)

Håpte bare jeg skulle få kose med med tweaking og klokking uten og måtte legge inn os på nytt:P

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Wheelman har heller ikke klart det:(

Føler meg smådum akkuratt nå for og si det mildt, men jeg skal legge inn server 2008 på nytt.

Siden det er et lite behov for det uansett, sånn som det er nå så taper jeg noen poeng pga. harddisken også.

 

Har sett flere på nettet som sliter med og gå tilbake etter man har lagt inn 9.1

 

Har faktisk prøvd det jeg kan teste og jeg har alltid klart før og få det til, men klarer ikke nå.

Kanskje de har lagt inn en hemmelig IQ-test :!:

 

Maks klokk på stock-luft er 840\1110 nå, må bare få til at den ikke detter ned til stock etter cpu-testene:S

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

post-80636-1233526765_thumb.png

ligger fremdeles på bare 17900, og grunnen er at err cpu-testene i 06 så detter ned ned til 790\1100, den kjører de 2 første testene på 840\1110.

Så jeg håpte noen her har opplevd det og vet løsningen?

Uansett så må jeg søke og se om jeg finner noe om det.

Som dere ser så er sm2 scoren høyere enn en som har 18200, så jeg må finne ut hvorfor den plutselig på sm3\hdr-testen at den kan bare kjøre 790\1100 ( som er maks i CCC )

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

angående at klokken detter ned var at du kan ikke ha Overdrive enablet=)

Skal tweake minnet og cpuen i morra er sikkert noen poeng der også, men for og komme meg noe høyere på oc`en så må jeg flashe til en bios med litt mer volt på ja.

 

Takker Aleks=)

 

 

Edit: Hadde noen som klokker sett harddisken min så hadde jeg fått et klaps i bakhuet:P (veldig full)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Skal ta og prøve det=), jeg kommer med en score som er kjørt på 4ghz og 790\1100 som er det samme i førstepost, men nå bruker jeg Server 2008 R2 ( det er til Duke )

 

Kan jeg låne server 08? :p wPrime-scorene mine holder ikke mål pga XP pro... XP er 300 MHz tregere i den testen, så er et BLODSLIT å ta førsteplasser :no:

 

Går ikke CPUen over 4g btw? Trodde den greide 4,2 ca.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...