Gå til innhold

Ditt syn på jakcass?


SoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:lol: jeg er enig jackass er bare det feteste ass.. Men de som er så "lure" å prøver å etterligne dem er jo bare dumme i huet spørr du meg. Og BAM han ruler han er bare kongen på skateboard ass..

Ja filmen deres den var såååå fet, Men kanskje ikke lurte for de som blir påvirket å se den filmen da.. så de slepper ligge på sykehuset i tre uker. :D:lol:

Lenke til kommentar

Ikke akkurat halvhjærne, vanvittig go sjanse til å få go karakter på prosjekt. D var d som var meininga.

 

Jeg tente på meg selv.. 16åring fra Nord Trøndelag, var på nyheten,e i nettaviser og i løss-salgaviser...

Mye av køddet som står er ikke sant da..

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at det er så gale å kopiere jackass, men det jeg synes er teit er de som lager skikkelig ræva show. Hadde jo de som kom i BA, som hoppet i noen BUSKER! WOHU! Eller som syklet ned en bakke og falt med vilje, PÅ GRESS. Det er rett og slett for lame, gjør det skikkelig.

 

Hadde ikke hatt noe imot å lånt et cam og gjøre et par skikkelig sprell i sentrum, ikke nødvendighvis noe som gjør vondt men noe som er skikkelig dristig...

Lenke til kommentar
Ikke akkurat halvhjærne,

[....]

Jeg tente på meg selv..

 

Nettopp. Kvarthjerne, passer det bedre? :p

 

Skjønner ikke at det er så gale å kopiere jackass [..]

 

Enhver halv/kvarthjerne kan kopiere noe han/hun har sett. Men det er meningsløst kun å repetere noe man har sett andre utføre. IMO, selvsagt.

Lenke til kommentar

Første gang jeg så på Jackass syns jeg det var helt sykt artig! Men etter 20 episoder ble jeg litt lei, men de folka i den "orginale" jackass er jo rå de syns jeg...

 

Syns det er dumt at folk uten erfaring prøver å gjøre lignende stunt, som feks. deg som tente på deg selv, husk at de som er med i jackass er skikkelige proffer og har mye utstyr! Men jeg skal si at det var modig av deg og tenne på deg selv :D

Lenke til kommentar
Takk bjaa... Men nå skjønner jeg ikke hva jeg tengte på...

 

Nei det er det vel ganske mange som lurer på.

 

Tenkte du sier du? :lol:

 

No offense, men husk at Jackass-folka (selv om det ser aldri så hjemmemekka ut) har lege og sånt i beredskap for de farlige stuntene og ganske sikkert planlegger/prøvekjører nøye før de gjør noen store sprell.

Lenke til kommentar

Jackass er høyverdig kultur, og det er helt topp å se at fenomenet

har spredd seg så godt i løpet av de årene gjengen har holdt på.

Knallmoro å gjøre noe sprell, filme det, og vise det til kompiser senere.

 

Tenne på seg er jeg imidlertid imot, det gir dårlig hud..

 

Paradoks: Sjelden har norske filmanmeldere ledd så hardt som på pressevisningen av Jackass: The Movie, det var stor stemning i salen, allikevel blir den (nesten) unisont slaktet. Jaja.

 

Noen flere som så Steve-O i aksjon på Betongkjelleren et par uker tilbake?

Lenke til kommentar

Det er da ikke så gale å gjøre noen jackass stunt, har gjort det selv mange ganger. dog aldri tent på overkroppen. Har hoppet i busker, kjørt snømåker hengende bak bil, kjørt handlevogner. Det er jo bare artig :D

 

BTW: CKY er tøffere enn Jackass. Steve O the movie er bare grotesk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...