Gå til innhold

Sniktitt på World of WarCraft (PC)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velkommen til en verden fylt av verdige dverger, mektige magikere og skremmende krigere. Å tre inn i Blizzards magiske verden skal føles helt naturlig, en sømløs utvikling fra ønsket om å spille med vennene dine i en fantasyverden. Gamer.no tok turen til Stockholm og kunne ta en kikk på den Blizzards kommende stortittel World of WarCraft i aksjon.

http://www.gamer.no/features/world_of_warcraft/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vet ikke hva jeg skal si, det ser utrolig bra ut, synes det ser mye bedre ut enn star wars galaxies, humm, håper det bare ikke blir like repetivt som dark age of camelot...

første gang man ser den mountain king statuen må være en litt for kul opplevelse *glede mæ* :)

Skrevet

Kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg stort!

Håper beta-testingen kommer fort igang og at den blir åpen for oss "vanlige" og ikke bare spesielt inviterte.

Gleder meg!

Skrevet

Eh... Jeg leste at battle-net skulle være en gratis-tjeneste, som med wc3... Betyr det at det ikke blir en måneds-avgift, som på de fleste andre onlie-adventure spillene, som f.eks. everquest ? :roll:

Skrevet
Eh... Jeg leste at battle-net skulle være en gratis-tjeneste, som med wc3... Betyr det at det ikke blir en måneds-avgift, som på de fleste andre onlie-adventure spillene, som f.eks. everquest ? :roll:

Dette står det skrevet om i sniktitten.

Skrevet

WoW vil ikke kjøres på Battle.net nei, det blir en betal-tjeneste.

Kan ikke vente. Er bare glad jeg er ferdig utdannet til sommeren, for dette kommer til å stjele all fritid :D

Skrevet

blir nok meget bra, men å "betale for å spille" opplegget med MMORPG'er gjør dem uaktuelle, spes. for en så sporadisk spiller som meg.

Skrevet

Kommer til å bli stort dette. Gruer meg til hvor mange timer det kommer til å okkupere spill tida mi. Håper jeg får samme "feeling" som da jeg startet med Asherons Call. Skal nok teste SW: Galaxies også, men tror at WOW kommer til å kapre meg fullstendig. Blizzard gjør jo liksom aldri noe feil.

Skrevet
et par hundre kroner for et halvt år spilling er jo ingenting, det vanskeligste e å snappe kredittkorte til mutra uten at ho merke det (e under 18 ) :roll:

Nei det vanskeligste blir å gå fra maskinen, for jeg er stygt redd at dette kommer til å bli braaa! Kommer nok til å gå et par uker foran skjermen ja.

Skrevet
et par hundre kroner for et halvt år spilling er jo ingenting, det vanskeligste e å snappe kredittkorte til mutra uten at ho merke det (e under 18 )  :roll:

Nei det vanskeligste blir å gå fra maskinen, for jeg er stygt redd at dette kommer til å bli braaa! Kommer nok til å gå et par uker foran skjermen ja.

sant, sant :)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...