Gå til innhold

Sensation til Oslo!


krhauknes

Anbefalte innlegg

halla. Som mange sikkert har fått med seg, har Sensation opp over årene blitt verdens ledende dance event. Sesation komiteen har nå kuttet ut The dark part called BLACK. Dette vil si at bare sensation white eksisterer nuh. Mange tenker sikkert nå: Hmm, mindre dop? mere blandet musikk på dette event? Mere godtatt v regering osv?!

 

Det er nå satt igang arbeid for å få sensation til norge, sverige og kansje flere land. men for å få til dette trenger vi også din hjelp. Melder du deg inn i gruppen "sensation to oslo?" på facebook vil du være med å bidra. som du ser på denne gruppen, nærmer det seg 40.000 medlemmer. dette er bare for å vise sesantion komiteen at vi mener allvor. Tidligere har norge vært STORT på dance event. Dette vil vi nok en gang gjenopprette.

 

Sensation sin komitee har blitt kontaktet og blitt vist denne gruppen. De ble sjokket selfølgelig(lille norge lizzom, hovedstaden i sverige):p

 

For ikke lenge siden, ble ID&T kontaktet, som har satt igang letingen etter investorer for dette.

 

Hjelp oss med og hjelpe norge!!

 

http://www.facebook.com/event.php?eid=47711360717

 

 

http://www.id-t.com/

 

 

http://www.sensation.com/

post-113380-1232718827_thumb.jpg

Endret av krhauknes
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

LINE UP er annonsert (hentet fra sensation.com):

 

http://www.sensation.com/world/en/news/index/471/line-up-sensation-norway-11-the-ocean-of-white

 

Nils Noa

From the humble beginnings in Aalesund to the critically acclaimed prince of House music in Norway, his desire to share his sound with the masses has never diminished. As the first Norwegian to be asked to compile a BBC Radio One Essential Mix at the tender age of 22 and being voted Norway’s number one DJ multiple years in a row, Nils could be forgiven for thinking he’d already made it, but his love of music is what drives him to continue to innovate and push back the boundaries of the Norwegian scene.

 

Sander van Doorn

A definite Sensation favourite and champion of genre-crossing productions; Sander van Doorn continues his domination of dance floors worldwide. He has produced sounds at a level most can only dream of. Drawing upon the best elements of various genres, he is able to create a potent mix that has fans coming back for more. After getting multiple Sensation crowds in a frenzy with that distinct and energetic 'SvD' sound, he is armed and ready to deliver the goods once again in Oslo.

 

Funkagenda

After an unforgettable Sensation debut in Germany at the start of 2011, we are proud to welcome Funkagenda once again as one of the headliners of the first Norwegian edition. A devoted passion for music, alongside an embrace of technology, has solidified his position at the vanguard of the ‘tough but melodic’ big room house sound. Armed with fresh upfront cuts, blinding mash-ups and unparalleled energy he will get you into the groove in no time at all.

 

Avicii

He is without a doubt one of the hottest house music talents to come out of Sweden in the last 5 years and his killer track ‘Bromance’ was the anthem of 2010 and one of the highlights at the Sensation Germany NYE countdown. Other hits like ‘My feelings for you’ and ‘Ryu’ have firmly established him as a global force to be reckoned with. A smashing Sensation debut in Russia last year is going to be continued in Oslo. Norway, get ready for Avicii!

 

Benny Benassi

The truest thing that can be said of Benny Benassi is that he plays and produces the kind of music that you can’t help but dance to. His ability to blend catchy melodies with bumping electro sounds, brings back the fun to the dancefloor. He will forever be associated with the global phenomenon ‘Satisfaction’, but his fans know him for bringing the kind of energy, and verve that most DJ’s can only dream about.

 

 

Marco V

If you were to define the term ‘dance music purist’, you’d take into consideration a number of factors... Knowledge, passion and substance. Combine them together and you get Marco V. With multiple editions of Sensation under his belt, he knows how to set the dance floor on fire. Some people are born with music running through their veins and Marco V is one of them - a musical chameleon and crowd pleaser whose musical fire burns on and on.

Endret av peryy
Lenke til kommentar

Bra lineup mtp. at mange av de (aller) største allerede var opptatt rundt denne datoen da det blei annonsert at de kommer til Norge. Hadde selv håpet på Armin en liten stund, men han er nok opptatt med ASOT og sine egne prosjekt. Jeg tror uansett det blir en bra kveld/natt/fest! :o)

 

Dette er min absolutte favorittfilm på Youtube fra Sensation - The ocean of white:

 

 

Edit: For de som lurer er showet som kommer til Oslo likt det som er i filmen jeg linket til. Ifølge de som har sett alle de ulike showene er dette (The ocean of white) det beste.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei.

 

Jeg vurderer sterkt å reise tilbake til Norge for det her.

Er det noen som har vært på sensation før, og vet litt om prisene i baren?

Var på Dominator, og der var det forferdelig dyrt.

 

Grunnen for at jeg spør er rett og slett for at jeg bor i Skottland, og må nesten vite litt hvor mye penger jeg skal sette av fra lønninger til flybilletter, sensation og drikke. : ]

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...

Nei jeg vil ikke ha det i Norge siden ingen i Norge kan arrangere det logistikkmessig bra. Det var katastrofalt dårlig i 2011 mtp logistikk (jeg var der) da det var 23000 der. I april 2012 (jeg hadde kjøpt billett, flybillett og hotell) blei det avlyst grunnet udugelig norsk/dansk arrangør. I september 2012 (nei, jeg gav dem (heldigvis) ikke en tredje sjangs) gadd ikke flere enn 8000 å komme akkurat på grunn av for mange feiltrinn i 2011 og tidlig i 2012. Nå er det heldigvis avgjort at det ikke kommer tilbake til Telenor Arena og de brukte selvfølgelig narkotika som hovedgrunn. Nei, la oss reise til utlandet hvor dem får det til på skikkelig vis. Da spesielt Amsterdam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...