Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kommer for fort! hvorfor?


Gjest Guest_PW_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_PW_*

Jeg og kjæresten min har snart vært sammen i et år. Vi har alltid hatt et bra samleie, men når vi har samleie nå de siste 2mnd, så kommer jeg nesten med en gang. Før kunne vi holde på i 10-15min, men så skjedde det at kondomet sprakk hele 3 ganger på et par uker. etter det så har jeg slitt med at jeg kommer med en gang. har prøvd stop and go, men det hjelper ikke. Jeg er nervøs for at det skal bli en vane at jeg kommer tidlig, derfor blir det ikke like godt som det var før, når jeg er redd for at henne ikke skal komme og samleiet vårt skal bli dårlig. Hva skal/bør jeg gjøre for at det skal bli som før igjen? Jeg prøver å ikke tenke på det når vi har sex, men det bare skjer. jeg klarer ikke å la vær.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fysisk går det jo ann å stoppe opp en liten stund, og heller gå oralt/finger leking, slik at du kan roe deg ned litt, eller så finnes det jo forskjellige kremer du kan få kjøpt som skal gjøre at du holder lenger, men jeg har ingen erfaring med det, og aner ikke om det fungerer. Eneste er at jeg har snakket med noen som har brukt det, og de mener at det fungerer til en viss grad :)

 

Eller så har du jo den psykiske delen, med negativ tankegang som fungerer på mange, men dette er jo ikke alltid like lett :)

Lenke til kommentar
.. en midlertidig løsning kan også være å bruke ekstra tykke kondomer eller ha sex oftere.

Ja, eller to kondomer på en gang.

 

Det sies gang på gang på gang: 2 kondomer øker definitivt ikke sikkerheten! Det advares mot å bruke 2. Så det er helt unødvendig! Og som Pivotal sier, de faller lettere av da.

 

Men å onanere litt tidligere på dagen kan funke bra det. Da har du akkurat "tømt" deg, og er rolig og avslappet og kan lettere holde på lengre.

Lenke til kommentar
Gjest gjestebruker
.. en midlertidig løsning kan også være å bruke ekstra tykke kondomer eller ha sex oftere.

Ja, eller to kondomer på en gang.

 

Det sies gang på gang på gang: 2 kondomer øker definitivt ikke sikkerheten! Det advares mot å bruke 2. Så det er helt unødvendig! Og som Pivotal sier, de faller lettere av da.

 

Men å onanere litt tidligere på dagen kan funke bra det. Da har du akkurat "tømt" deg, og er rolig og avslappet og kan lettere holde på lengre.

 

 

Når jeg onanerer en gang på dagen, så hender det ofte at jeg er kåt flere ganger i løpet av dagen, og kanskje kåtere enn jeg ville vært uten å onanere. Og så kommer jeg faktisk fortere 2. og 3. gangen jeg onanerer, på en dag. Kall meg unormal, men tror ikke at å onanere før man skal ha sex fungerer på utholdenhet, i all fall ikke for meg...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...