Archangel Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Jeg har proevd mange ganger men faar det ikke til . her er slik jeg gaar frem : 1. Gaar inn paa desert Island og setter opp to (west) soldater som er " playable " og hvor den ene har hoeyere rang enn den andre . 2. Lager en marker som heter " Respawn_west " ( maa det veare en bestemt stoerrelse paa den ? ) 3. Saa setter jeg en gruppe til aa angripe soldatene . 4. Saa saver jeg som mp mission . 5. Der etter gaar jeg ut av spillet og kopierer en description.EXT fil hvor jeg tar bort det som staar inni og skriver : Respawn="3" Respawndelay="20" Saa saver jeg den , og flytter den til mission folderen som ligger under user/mission/ navn paa mission ( her ligger ikke missionet inni folderen mpmissions , skal den ikke gjoere det da ? ) 6. Saa til slutt gaar jeg inn i spillet igjen , velger mp og missionet mitt , for aa bli skutt av russerne og da kommer den pokkers MAAKEF**N opp , saa jeg respawner ikke til slodat nr 2 ? Vet ikke jeg hva jeg gjoer galt ?
Betongmannen Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Ok... Hvis du stikker til www.opflashpoint.org, så er det MASSEVIS av hjelp å få der. Hele forumet deres er omtrent en eneste stor helpdesk
pcverden Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Faktisk det beste stedet for OFP editing hjelp finner du på OFP Editing Center Du vil finne over 150 tutorials der og mannnnnge flere scripts.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå