Gå til innhold

Vampyr-MMO i 2010? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La oss håpe at de tar seg den tiden de trenger. Ser heller at spillet blir forsinka 1-2 år enn at finanskrisa fører til at de slipper ett halvferdig spill. Liker ikke å laste ned patcher hele tiden bare for å oppnå en noenlunde bra spilleopplevelse.

Jeg tror og håper spillet er ferdig når det kommer ut. CCP får inn en del penger fra EVE: Online, så dersom det ikke daler veldig i populæritet har de en jevn og god inntektsstrøm.

Lenke til kommentar

White Wolfs World of Darkness er vel på mange måtar som skapt for eit MMO. For det første er det jo allereie eit rollespel; eller fleire rollespel. Det gir mykje gratis når det kjem til karakterbygging og karakterutvikling.

 

Verda har mange fraksjonar; der magikare, vampyrer og varulver er dei mest framtredande - ved sidan av vanlege mennesker. Det er òg etablert konflikt mellom fraksjonane, samtidig som kvarr fraksjon har "sine eigne" fiender. Plenty å basere PvE- og PvP-konflikt på mao.

 

Dessuten finst det haugar av bakgrunnsmateriale å bygge verda rundt for utviklarane. Karakterar, stadar, organisasjonar, andre merkelege vesen osv.

 

Det skal bli spanande å sjå kva dei legg opp til som spelbare karakterar. Vampyrar og varulver er eit must. Magikarane bør òg med. Hadde òg vore fint om menneska, gjerne i form av Project Twilight-settinga får vere med.

Lenke til kommentar

Merklig at man har hørt så lite om spillet. Ingen screenshoots, webside, samt det er ikke listet på mmorpg.com

 

Om dette er et faktisk prosjekt så kan vi vel si 2011/2012. Om spillet er klart til utgivelse neste år så tror jeg noen bør ta seg en snakk med markedsavdelingen til CCP.

Lenke til kommentar

Så godt somn alle CCP sine ansatte jobber med neste Eve ekspansjonen og det har de gjort en stund. Da skal eve-online tilbake til butikkhyllene.

 

Eve online får snart muligheten til å gå ut av romskipet og spasere rundt i romstasjonene. De fleste ser på det som en tech-demo for world of darkness.

 

Jeg kommer nok til å kjøpe spillet. Om jeg spiller mer enn noen måneder kommer ann på om CCP tar med seg sine filosofier fra Eve online.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...