Gå til innhold

Valg av nokre komponent til budsjett HTPC


Anbefalte innlegg

Er på veg til å gå til innkjøp av komponent til ein htpc, og har kome fram til dette . Ser at det går mest i AMD 4850E, men korleis skorar den mot andre i prisklassen? Har ikkje funne noko test av den. Varme er ikkje eit tema, sidan eg har god kjøling. Det blir sannsynligvis bytte av hovudkort, sidan det er det einaste som ikkje kan bestillast frå Multicom som er den rimeligaste butikken for mitt oppsett, og då er kanskje ein anna sokkel eit alternativ.

 

Hardisk og kabinett har eg frå før av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal du skifte hk/sokkel anbefaler jeg dette kortet: MSI P7NGM Digital

 

Du skriver ikke noe om at du spiller, så gjør du ikke det, er dette det beste hoved-kortet som er til htpc(iflg....avforum.com, tror jeg det var)

 

Da trenger du ikke kjøpe noe skjermkort heller :thumbup:

 

Eg har eit kabinett for atx-kort, så m-atx er ikkje å foretrekke. Eg la jo til 4670 i handlevogna, så det burde jo vere ein peikepinn :)

Lenke til kommentar
Eg har eit kabinett for atx-kort, så m-atx er ikkje å foretrekke. Eg la jo til 4670 i handlevogna, så det burde jo vere ein peikepinn :)

 

Veldig lite lurt å satse på at folk skal ta peikepinner eller "søke seg frem til dine ønsker". Beste måten å få beste hjelpen på er å komme med _all_ nødvendig informasjon du vet om.

 

Det kunne vært andre grunner til at du valgte atx-kabinett (som kjøling eller design) selv om du har m-atx kort. Det kan også være andre grunner til at du i begynnelsen hadde lagt et 4670 kort i handlevognen (f.eks uvitenhet).

 

DrE

Lenke til kommentar
Ville valgt Nvidia skjermkort, når du velger Nvidia hovedkort.

Så får du utnytttet hybrid SLI eller hybrid Power.

 

Hvis ikke varme er et problem, ville jeg byttet til AMD Athlon x2 7750, dette er en prosessor som gir vesentlig høyere ytelse pga. støtte for AM2+.

Den koster ca 200 kr mer.

 

Skjermkortet eg har valgt skal ikkje byttast ut, trur eg. Det eg er i stuss om er hk+cpu. Budsjettet er 4000,- ink frakt moms og alt.

Lenke til kommentar
Ville valgt Nvidia skjermkort, når du velger Nvidia hovedkort.

Så får du utnytttet hybrid SLI eller hybrid Power.

 

Hvis ikke varme er et problem, ville jeg byttet til AMD Athlon x2 7750, dette er en prosessor som gir vesentlig høyere ytelse pga. støtte for AM2+.

Den koster ca 200 kr mer.

 

Skjermkortet eg har valgt skal ikkje byttast ut, trur eg. Det eg er i stuss om er hk+cpu. Budsjettet er 4000,- ink frakt moms og alt.

 

Edit: Men no kostar jo pc-en 3100, så det hadde vore flott om det ikkje var noko særlig meir, men er yrelsesforskjellen der, så går det, men maks 4000,-

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ja, er det som er meininga :)

 

Men eg er veldig usikker på prosessoren. Finn ingen gode testar av den. Berre testar med intergrert skjermkort i hovudkortet, og det er ikkje det eg er på jakt etter. Kva kan eg forvente dette oppsettet kan dra? Minimumskravet mitt er at eg får spelt Pro Evolution Soccer 09 på 40tommaren min.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...