Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 WC3 hadde vært kult, men jeg ser frem til Max Payne på film. Den kommer jo. Seriøst?
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 blir visst laget en duke nukem film..
pcverden Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 WC3 hadde vært kult, men jeg ser frem til Max Payne på film. Den kommer jo. Seriøst? Vel jeg regner med det ettersom Remedy folken var veldig stolte av at en Max Payne film skulle komme i fremtiden når jeg var hos dem med andre folk fra www.maxpayneheadquarters.com. Fikk også sett litt på Max Payne 2, men har skrevet under på en kontrakt at jeg ikke kan si noe mer en at det kommer til å bli gøy. Uansett det hører hjemme i en annen post når det engang kommer.
sybbelybb Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Diablo II som film kunne blitt bra men kunne selvsagt også blitt dårlig
espen999 Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Star Wars: The Empire Strikes Back på snes kunne ha blitt litt av en film.
sybbelybb Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Star Wars: The Empire Strikes Back på snes kunne ha blitt litt av en film. Er ikke handlingen i spillet tatt fra filmen da?
cool_boy Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Minesveiper! Watch out! (POW! BANG!) NOOOOOO!!! WHYYYY!!! PRESS F2, FAST! "minesveiper the movie.."
Caitlin Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Splinter Cell eller Metal Gear hadde vært kult.
Tandamram Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Robert Jordan's Wheel of Time hadde blitt en konge-film! Helst basert på bøkene da men det hadde funka med spillet og.
pcverden Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Shio Wheel of Time hadde vært kult som film, men jeg ville tro at det hadde blitt en ekstremt lang film... Wheel Of Time burde bli lagd i en mini serie istedenfor.
Haaland Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Kva med Operation Flashpoint då? Trur det kunne blitt ein god film, kanskje særleg utvidingspakken Resistance.
haugsand Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Final Fantasy har jo en genial story, som hadde blitt utmerket å få filmatisert
Lch Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Wheel Of Time burde bli lagd i en mini serie istedenfor. De amerikanske tv-rettighetene er allerede innkjøpt av et eller annet selskap.
JoeDohn Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 hmm, den lengste reisen hadde også blitt en ganske kul serie, tror jeg... og er ikke Final Fantasy allerede blitt film?
Outlook Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 hmm, den lengste reisen hadde også blitt en ganske kul serie, tror jeg... og er ikke Final Fantasy allerede blitt film? Final Fantasy filmen som er ute er ikke basert på noen av spillene. Kanskje lage en til FF film, kanskje denne gangen basert på et spill?
koffern Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 tror minesveiper the movie kunne blitt en hit ellers kunne jo Postal2 blitt no da gå rundt, pisse på folk så de spyr, kutte av hodet deres med spade for å så sparke hodet til er bull-dog
Corduroy Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 tror minesveiper the movie kunne blitt en hit ellers kunne jo Postal2 blitt no da gå rundt, pisse på folk så de spyr, kutte av hodet deres med spade for å så sparke hodet til er bull-dog Splatter filmer er det MASSE av :wink: Se Badtaste eller Brain Dead. Omtrent det samme
pcverden Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Kva med Operation Flashpoint då? Trur det kunne blitt ein god film, kanskje særleg utvidingspakken Resistance. Burde man ikke vent til OFP2 kommer ut da? Det kommer jo i 2004
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå