Gå til innhold

Bildegalleri for Akam Oslo (Bærum) på tur 17.01.09


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda turen gikk til Strand Båthavn...

post-152777-1232220623_thumb.jpg

 

Tre karer i beste alder kom litt morgentrøtte fra Sandvika klokken 9 :) ...

post-152777-1232220677_thumb.jpg

 

Da Tomsi42, Christian86 og undertegnede ankom parkeringsplassen på Strand, som nå var dekket av snø, fikk vi den skuffende beskjeden: Anew lå i senga :mad: ...

post-152777-1232220784_thumb.jpg

 

Etter å ha slått ihjel en drøye 30-45min langs parkeringsplassen, fikk endelig Tom bekreftelse på at Anew var på vei ut av døra, og da heller ikke altfor langt unna (tidsmessig)...

post-152777-1232220959_thumb.jpg

 

Lyset var kanksje ikke på vår side, men icewalken kunne endelig begynne... Nå skulle Anew få knipset sin soloppgang... ehh... ja... ;)

post-152777-1232221193_thumb.jpg

 

Til tross for fotografering... fotografering...

post-152777-1232221400_thumb.jpg

 

...og fotografering...

post-152777-1232221521_thumb.jpg

 

...gikk vi...

post-152777-1232221591_thumb.jpg

 

...i full fart...

post-152777-1232221635_thumb.jpg

 

...inntill vi grunnstøtte på et skip... vel i hvertfall en seilskute. Både vi og skuta frøs nedentil, men fotograferingen skulle ikke sluntres unna :p ...

post-152777-1232222290_thumb.jpg

 

...for alle visste at på hjemturen sto det boller og kakao på menyen... Neste stopp: Baker Hansen - Stabæk :D

post-152777-1232221938_thumb.jpg

 

Takk for denne gang...

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar
2 meget pene bilder der Christian86, men er det meningen at horisonten på båtbildet ditt skal være skeiv?

 

Fikk en god/rolig feeling av begge bildene til tross for at det er 2 "kalde" bilder.

 

Takk :) Se på det som konsekvens av førstegangslek med 14-24 på FF, måtte bare se hvor langt jeg kunne gå inn på båten, samtidig som fingrene var numme :D

 

Her var det mange fine bilder ja...bra utbytte på den turen :thumbup: ...men det så unektelig noe kaldt ut, så Selbuvotter hadde nok vært på sin plass... :!:

RandiA

Et råd Christian86 bør få med seg :tease: De hanskene han hadde var tydeligvis kun til pynt.

 

Tom

 

Du sier IKKE det :p Jeg er normalt innedyr på vinterstid...skk, foto har endret det ja, skal fotografere i Oslo i kveld, fikk så lyst å fotografere noen bygg i nattemørket.

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke jeg hadde det helt store fotografiske utbyttet av turen (dvs., minst ett ble jo helt knall...), men her er to til:

 

post-65389-1232317802_thumb.jpg

 

To forfrosne:

post-65389-1232317831_thumb.jpg

Ungdommen nå til dags! :no::fun:

 

Det er i det minste bra at begge bildene av meg i mer eller mindre nedverdigende positurer resulterte i bilder jeg valgte å beholde... :)

Lenke til kommentar
Det "strået" var da skikkelig flott, det likte jeg.... :yes:

Jeg regner med at det er mitt du siker til, så takk. :) Jeg slet litt med å velge mellom nok dybdeskarphet, og supersoft boke - er ikke helt sikker på om jeg valgte rett med f/4...

Jada, det var det...nesten et kunstverk dette....mulig jeg kunne tenkt meg en tanke mer luft i overkant.

RandiA

Lenke til kommentar

Den "Akam Bærum"-turen så en smule hustrete ut. Jeg satt jo oppe på Valle Hovin (også kalt Kalde Motvind) og arrangert skøyteløp samtidig, så jeg vet det var noe småsurt (selv om jeg satt mesteparten av tida i bua som banespeaker, så trente jeg litt på skøyter etterpå). Litt trøblete lys var det kanskje også, i alle fall noe traurig himmel.

 

Et av motivene flere av dere prøvde på, sivstrå, må ha vært et av de bedre valgene denne dagen. Etterlyser litt mer eksperimentering rundt dette motivet (har dere noe mer?).

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Det var så mye sutring fra de som ikke var kledd etter forholdene at det ikke var så fristende å eksperimentere. Jeg så litt etter noe som kunne gi sterkere linjer eller dybde, men fant ikke med en gang. Mulig jeg tar en tur utpå igjen en helg, for det er et par motiver jeg definitvt ikke er ferdig med...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...