SpiroAgnew Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Hei, jeg har følgende problem i steam. Jeg spiller Team Fortres 2 og CS. Jeg finner servere, jeg kan connecte, men når jeg kommer inn på serveren så disconnecter jeg nesten med en gang. Dette gjelder for alle spillene jeg spiller i steam. Jeg spiller også COD4, dette uten steam, og jeg discer ikke i det spillet. Jeg sitter på et trådløst nettverk. Har prøvd å koble kabel i routern, men har samme problemet da også. Hva kan være feil? Takker for svar.
superkaisa Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 (endret) kan det være at du trenger en slags oppdatering på enten steam eller spill?? Endret 16. januar 2009 av superkaisa
JallaMario Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Står det noe om VAC i disconnect-meldingen din?
SpiroAgnew Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 nei, står bare server connection timed out. Det skjer gjerne at jeg kommer inn på serveren, og klarer å spille i 30ish sekunder, men så discer jeg.
theseaswillrunred Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Hva du sånn... multimodem fra Telenor? I så fall hva type? Hvis ja, uansett verdt en forsøk; prøv å porter for Half-Life 2, det er sånn ferdig port greie på ruteren! Funka fjell for meg!
SpiroAgnew Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Skrevet 17. januar 2009 Heihei! Har et mulitmodem fra telenor. Speedtouch ST 780WLT. Gikk inn i routern og fant noe som heter Game & Application Sharing. Der kunne jeg legger til steam osv. Gjorde det, og nå har jeg spilt i ca 45mi uten og disce! Hurra! Jeg tror det årnet seg. Har sotte å irritert meg lenge over dette. Takk for hjelpen!
theseaswillrunred Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Heihei! Har et mulitmodem fra telenor. Speedtouch ST 780WLT.Gikk inn i routern og fant noe som heter Game & Application Sharing. Der kunne jeg legger til steam osv. Gjorde det, og nå har jeg spilt i ca 45mi uten og disce! Hurra! Jeg tror det årnet seg. Har sotte å irritert meg lenge over dette. Takk for hjelpen! Hvis det er flere i huset, lag en kopi av den half-life 2 etc. og kall dem noe annet, men bruk samme porter og legg til de andre i huset hvis de spiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå