Gå til innhold

HASTER! Fallout 3, kan ikke spille (PC)


Anbefalte innlegg

Hei, jeg fikk Fallout 3 idag, men det vil ikke starte nytt spill... kan gjøre ALLT i spillet, settings, rulletekst, LIVE, og Quit ;) men kan ikke starte nytt spill (etter å ha trykket på New) som sagt, helt nytt... PC: 9500GT Magic med 512MB V-RAM, 2,4 duo core (4,8 Ghz), 2GB RAM osv... har masse ledig lagrings plass... er det noen uppdates eller noe?

 

EDIT: Har Vista 32bit

Endret av Mrpain
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En Bump er når en person svarer på sin egen eller andres tråd kun med intensjon å få oppmerksomhet til tråden, gjerne ved å få den høyere opp i oversikten over tråder i en kategori. Ofte skriver man kun *bump* og ingenting mer. Bumping på forumet begrenses til maksimum to ganger og med minst 24 timers mellomrom.

 

Å komme med ny og/eller relevant informasjon i en tråd kan også anses som bumping, men er ikke ulovlig.

Lenke til kommentar

Får trådstarter noen feilmelding fra spillet når problemet oppstår? Hvis ja, hva sier den? Eventuelt hva annet skjer? Den type informasjon gjør det mye enklere å feilsøke.

 

Etter litt googling virker det som om mange har problemer som ligner på ditt. Blir vanskelig å vite om det er snakk om nøyaktig det samme problemet uten en mer nøyaktig beskrivelse fra deg. Du kan jo prøve en reinstall av spillet? Så noen på nettet som hadde løst problemet med reinstall/oppdatering av drivere. Det kan jo også være noe å prøve?

Lenke til kommentar
Får trådstarter noen feilmelding fra spillet når problemet oppstår? Hvis ja, hva sier den? Eventuelt hva annet skjer? Den type informasjon gjør det mye enklere å feilsøke.

 

Etter litt googling virker det som om mange har problemer som ligner på ditt. Blir vanskelig å vite om det er snakk om nøyaktig det samme problemet uten en mer nøyaktig beskrivelse fra deg. Du kan jo prøve en reinstall av spillet? Så noen på nettet som hadde løst problemet med reinstall/oppdatering av drivere. Det kan jo også være noe å prøve?

 

Error under instalasjon: Microsoft Visual C++ 2005 SP1 Redistributable Package (x86) (overskrift til error rute)

 

Command line option syntax error. Type Command/? for Help. (i error rute)

 

Error når jeg trykker på "New" (i Menu etter å trykekt på play): Fallout 3 has stoped working (der etter skrur spillet seg av)

 

(jeg har Vista 32bit)

 

 

EDIT: Jeg har reinstalert spillet 7-8 ganger, jeg har også de nyeste drivere til alt i maskinen min...

Endret av Mrpain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...