Gå til innhold

brenne bincue fil


_corsten_

Anbefalte innlegg

heysann

 

jeg har en plextor 16x. når jeg skal brenne vanlige CD-er (audio og data fra hd) så går det helt fint, men når jeg skal brenne ut bin filer med f.eks fireburner og cdrwin så kommer det frem en feilmelding om at han ikke finner brenneren. det er ganske frusterende, for når jeg "pakker" ut bin filen med isobuster så blir det av og til over 700mb og da kan jeg ikke brenne ut det jeg hadde tenkt. håper på raskt svar.

 

mvh gunnar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-09-30 07:19, _corsten_ skrev:

heysann


jeg har en plextor 16x. når jeg skal brenne vanlige CD-er (audio og data fra hd) så går det helt fint, men når jeg skal brenne ut bin filer med f.eks fireburner og cdrwin så kommer det frem en feilmelding om at han ikke finner brenneren. det er ganske frusterende, for når jeg "pakker" ut bin filen med isobuster så blir det av og til over 700mb og da kan jeg ikke brenne ut det jeg hadde tenkt. håper på raskt svar.


mvh gunnar


 

hvis du sjekker på hjelp på programmet så ser du nok at brenneren din ikke står i lista som supporta brennere....(som min arrrgh) så jeg laste ned noe som het ISOBUSTER da kan du gjøre om BIN/QUE til raw elller bare filene

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...