Gå til innhold

geforce3 spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

grafikkortene ligger jo langt laaaangt foran spillene, alle spill idag (som jeg har prøvd inkluder max payne, rtcw, mohaa, cs, starcraft osv) kjøres fint med gf2mx200 som koster under tusen kroner. hva skal man da med radeon8500 eller gf3? være rustet på fremtiden? når det kommer spill som utnytter gf3ti500 og radeon8500 littegrann så er de kortene foreldet.

Lenke til kommentar

Man merker forskjell når man spiller rtcw i 1200x1024x32 med maks kvalitet og anti- anitialising på best! Har også kjørt det i 1600x1200x32 med anti..., men da faller dessverre fps litt. og man vil jo at det glir best mulig. Har hatt GeForce3 et halv år nå, og aldri har jeg angret et sekund på dette valget. Eneste grunnen til at jeg nå kunne tenke meg ATI kort, er at de er bedre på 2D, men jeg gidder ikke kjøpe dette.....

 

Dessuten ser jo folkene i rtcw helt fantastisk ut med et GeForce3 kort!

Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener pizzabud! Men det er vel også en tin gå nevne at jeg er av den typen som må ha det beste jeg har råd til! Og i sommer hadde jeg nettopp tjent mangfoldige kroner etter å ha jobbet natt 6 ganger i uken i tre- fire uker! :smile:

 

Så når jeg kjøpte maskinen som jeg har nå, gikk jeg derfor for det beste jeg fikk tak i!

 

 

 

_________________

- Oh my God, they killed Kenny!!!!

- YOU BASTARDS !!!!

 

:grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-01-19 15:47 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-19 15:49, BoardkilL skrev:


Snakker man 2D kvalitet er det Matrox som gjelder, de har også den overlegent beste twinview funksjonen jeg har prøvd!



 

Enig i dette, da min bror har et Matrox G400Max på sin AMD 550MHz. Overlegen 2D kvalitet! dessverre er dette ganske på bekostning av 3D kvaliteten. Det er derfor jeg mener at ATI er et godt allrounder! Jeg merker forskjell på et godt og dårlig skjermkort i 2D ytelse da jeg kjører en

"Viewsonic p95f 19" perfect flat" - skjerm! (min bror har forresten en Nokia skjerm som også er sinnsyk bra!

Lenke til kommentar

hva er det man trenger god 2d kvalitet spill? dos?

nei, jeg er ikke fattiglus, kunne kjøpt meg den sinnsyke dataen med heavy surround osv nå hvis jeg ville, men jeg har ikke behov for det med de spillene jeg spiller. selv om jeg snart skal kjøpe et nytt grafikkort, skulle jeg kjøpt et idag ville jeg kjøpt et radeon 7500

Lenke til kommentar

Er det noen bekreftet dato for lanseringen av Unreal2? Gleder meg !

 

Det står jo på siden at det kommer første kvartal 2002..... Er ikke det nå da?

 

 

_________________

- Oh my God, they killed Kenny!!!!

- YOU BASTARDS !!!!

 

:grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-01-19 21:46 ]

Lenke til kommentar

Quote:


jeg kan kjøre AquaNox med høyeste detaljegrad og høy oppløsning uten at det går hakkete.

og jeg har et Geforce DDR!



 

Det er godt muliug det, men grunnen til at GeForce3 ble nevnt, er jo ikke bare oppløsning osv.

GeFroce3 har jo ting som Pixel Shader, Vertex Shader og endel andre ting som gjør at spillet helt sikkert vil se endel bedre ut enn tidligere generasjoner av skjermkortet! Skjønner!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...