Skurupu Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 (endret) Bare for guds skyld kall deg et RP-navn. Jeg ser litt ned på folk som kaller karakteren sin for slikt tull som Overdoze, Cowlicious, Drsheman og Jharminator (eksempler tatt fra guilden min). Kall han for noe som kunne gått for et faktisk navn i Azeroth. Endret 16. januar 2009 av Skurupu
Thor. Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 (endret) dkdkhunterdkdk Hva er greia med dk? Holder såvidt på med wow.. DeathKnight? Jeg ble lei av alle som spurte om jeg var "insert_språk". Så min nyeste char heter Lampestativ. Endret 16. januar 2009 av Thor.
Skurupu Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Veit ikke om dette gjelder alle serverene, men på min server er det veldig mange dansker, og mange har 'dk' i navnet sitt for å vise at de er fra danmark.
cruzader Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 synest alltid det er dk folk overalt frem til barrens, så etterpå tar de bare slutt. enten er det en seriemorder som går etter dansker i barrens eller så finner ikke de veien videre
MrLee Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Veit ikke om dette gjelder alle serverene, men på min server er det veldig mange dansker, og mange har 'dk' i navnet sitt for å vise at de er fra danmark. Er nok ikke bare på din server nei
Alpakasso Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Hunterkilldkdk Irdkdkhunterownu Snipekilldkdkdk
IkkjeOleJørgen Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Trollhunter Huntertroll Trollhunting Huntingtroll Trlollhunterch Fantastiske forslag. CH for china.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå