Gå til innhold

Quake Live, andre som er med i beta?


Anbefalte innlegg

Jeg fikk Closed Beta key igår. Må si spillet var det samme, men det at man bruker nettleseren til å finne servere, profilhåntering, klaner og konkuranser er rett å slett genialt for denne typen spill.

 

Eneste bummer er at blod-splatter er borte, men selve spillet er identisk. Bare litt oppgradert motor og støtte for alt mulig av oppløsninger.

 

Andre som spiller i beta her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke helt sikker på hvorfor blod er kuttet ut, kanskje fordi de vil ha spiller i en større aldersgruppe?

 

Spilte 3 baner igår, alle virka nye.. eller kanskje hukommelsen min er dårlig^^

 

Strindmo:

Må sjekke om jeg faktisk har keys også, leste en plass at alle skulle ha/få invites til opptil 5 keys.

Lenke til kommentar

Stod ganske lite info om spillet på "hjemmesiden". Vet godt at quake har vært rundt lenge, men hva er dette her?

Er det standard quake med "nettleser" integrert (på en måte, som cell nevnte)

 

Og, kommer det til og bli gratis download av selve spillet når betaen er ferdig? Eller bare av denne nye internetsiden.

 

Kort og godt, blir spillet freeware, eller må man ha det fra før for og benytte seg av "Quake Live". (gjelder det samme betaen? )

Lenke til kommentar

Har vært med i beta i 3-4 måneder nå, det skjer noe hele tiden og det ser veldig lovende ut. Spillet er jo egentlig quake3 med noen tweaks.

 

Ja, det er gratis og du trenger ikke ha quake fra før av. Det skal være "reklamebasert", dvs det er noen reklamebannere på brettene men det er ikke plagsomt. Spillet flyter veldig bra, er kjapt og responsivt. Det er noen bugs ifm med brettskifte men satser på at dette blir fikset etterhvert.

 

Jeg har vel 5 invites liggende.

Lenke til kommentar
Har vært med i beta i 3-4 måneder nå, det skjer noe hele tiden og det ser veldig lovende ut. Spillet er jo egentlig quake3 med noen tweaks.

 

Ja, det er gratis og du trenger ikke ha quake fra før av. Det skal være "reklamebasert", dvs det er noen reklamebannere på brettene men det er ikke plagsomt. Spillet flyter veldig bra, er kjapt og responsivt. Det er noen bugs ifm med brettskifte men satser på at dette blir fikset etterhvert.

 

Jeg har vel 5 invites liggende.

 

Hvor ser jeg om jeg har invites?

Lenke til kommentar

I den lysegrå / hvite boksen på framsida står det "INVITE FRIENDS". Sjekk om du har non der.

 

De sender ut invites i 5000 pakker... Det vil si, de har 5000 invites liggende, og når 1000 folk (eller mindre, alt etterom folk sender 5 invites) har sendt 5 invites hver, har ingen andre noen invites.

Lenke til kommentar

Kanskje et dumt spørsmål men kommer ikke forbi treningen >.< har spilt til jeg og Crash startet å sloss til nedlastinene var ferdige da restartet jeg firefox men kommer bare inn på training >.<

 

Edit: Nvm fraglimit 20 må jo seff ta boten :p

Endret av Undesired
Lenke til kommentar
Kanskje et dumt spørsmål men kommer ikke forbi treningen >.< har spilt til jeg og Crash startet å sloss til nedlastinene var ferdige da restartet jeg firefox men kommer bare inn på training >.<

 

Edit: Nvm fraglimit 20 må jo seff ta boten :p

 

Tok tid før alt var ferdig nedlastet hos meg.

 

Men angående crash training.. ble jeg veldig dårligere ettervært eller ble crash pissed? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...