Gå til innhold

Diskusjon.no's tekstfelt borte i ie


Anbefalte innlegg

Heisann!

Har et par ganger vært innom og vært på vei til å legge inn et emne om ting jeg har vært opptatt av. Men har ikke fått dette til pga. at medlingsboksen forsvinner ut i det blå, dvs. ubegrenset med scroll til høyre. Det rare et at dette skjer både med min XP og Vista maskin i ie7. Dette er rimelig frustrerende, så tips er velkommne.

Kanskje det er hintet for å bytte til Chrome som jeg jobber i nå?

 

Trond

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IE er en browser som ikke følger html standarden, det var visst vanskelig å få til for microsoft. Dermed kan noen sider oppføre seg rart innimellom (med alle hacks som brukes så er det rart at det funker i det hele tatt). Endog høres det ut som et spesifikt problem hos deg. Prøvd å tømme cache?

Lenke til kommentar
IE er en browser som ikke følger html standarden, det var visst vanskelig å få til for microsoft. Dermed kan noen sider oppføre seg rart innimellom (med alle hacks som brukes så er det rart at det funker i det hele tatt). Endog høres det ut som et spesifikt problem hos deg. Prøvd å tømme cache?

 

Jada. Dessuten har jeg 2 maskiner som dette skjer på, en Vista og en XP maskin. Så forresten et annet innlegg nå nettopp hvor en annen hadde samme problem som meg.

Har samme problem.

Lenke til kommentar
Har hatt same problem på 2-3 PCer samt at eg har sett ein anna tråd om emnet, men ikkje noko svar.

 

Da er det flere av oss som rett og slett har problemer med å poste her på diskusjon.no

Mao. er vel dette en sak det bør være interesse å finne ut av får vi håpe :-)

 

Trond

Lenke til kommentar
Eller bare bruke en browser som følger html standarden? Firefox, Chrome, Opera?

Jeg bruker ikke IE fordi det krasjer HELE tiden.

Et greit valg du har gort der, men man kan ikke tenke slik når det er slik som Zeph sier at minst 70% benytter den. Det vil være å si: "Dere er teite og bruker ikke det VI har bestemt er best! Så klar dere sjøl"

 

Hva om 70% av brukerne på diskusjon.no da sier: "OK, vi mekker et eget forum som fungerer for OSS!"

 

Ellers er jeg enig i det Flimzes sier, det er toskete at MS ikke følger standarden. Men vent.... Hvorfor er det forskjell mellom alle nettleserne da? Vil det si at INGEN eller bare EN følger standarden? I såfall, hvem?

 

Trond

Endret av TRL
Lenke til kommentar

Denne tråden var feilpostet i kategorien "Maskinen fungerer ikke" og har blitt flyttet til riktig kategori; "Tekniske tilbakemeldinger".

 

Er litt usikker på om dette er ment som et emne som kritiserer Internet Explorer eller en tilbakemelding til drift om å fikse det slik at det blir tilpasset IE, trådstarter får evt. sende meg en PM om tråden er ment til førstnevnte.

 

Zeph blir bedt om å følge bedre med, denne tråden var totalt feilpostet. Jeg eide deg.

 

Reaksjoner på moderering gjøres på PM, ikke i tråden.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Denne tråden var feilpostet i kategorien "Maskinen fungerer ikke" og har blitt flyttet til riktig kategori; "Tekniske tilbakemeldinger".

 

Er litt usikker på om dette er ment som et emne som kritiserer Internet Explorer eller en tilbakemelding til drift om å fikse det slik at det blir tilpasset IE, trådstarter får evt. sende meg en PM om tråden er ment til førstnevnte.

 

Zeph blir bedt om å følge bedre med, denne tråden var totalt feilpostet. Jeg eide deg.

 

Reaksjoner på moderering gjøres på PM, ikke i tråden.

 

Det jeg forsøkte var å fortelle at dette bør fikses i forumet slik at det fungerer for ie7 brukere. Det er jo relativt mange av de :-) Synd om folk ikke poster fordi de ikke har Chrome el.l.

 

 

Trond

Lenke til kommentar
Eller bare bruke en browser som følger html standarden? Firefox, Chrome, Opera?

Jeg bruker ikke IE fordi det krasjer HELE tiden.

Ellers er jeg enig i det Flimzes sier, det er toskete at MS ikke følger standarden. Men vent.... Hvorfor er det forskjell mellom alle nettleserne da? Vil det si at INGEN eller bare EN følger standarden? I såfall, hvem?

 

Trond

Her funker forumet likt i alle browsere, inkludert IE6, 7 og 8.

Lenke til kommentar
Eller bare bruke en browser som følger html standarden? Firefox, Chrome, Opera?

Jeg bruker ikke IE fordi det krasjer HELE tiden.

Ellers er jeg enig i det Flimzes sier, det er toskete at MS ikke følger standarden. Men vent.... Hvorfor er det forskjell mellom alle nettleserne da? Vil det si at INGEN eller bare EN følger standarden? I såfall, hvem?

 

Trond

Her funker forumet likt i alle browsere, inkludert IE6, 7 og 8.

Da er det rart at det er flere andre det ikke funker for... Hmm Er det noen av dere som HAR problemer i ie7 som har innstallert tillegget IE7Pro ? Kan det ha noe å si? Mener det er noen script greier inne der. Fant forresten ut at det er et script problem ved å be DevToolBar om å utelate script. Da laster den bedre selv om det blir noen mangler...

-

Har nå testa med og uten IE7Pro, og kan ikke se at det er den som forårsaker dette heller.

Endret av TRL
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...