Gå til innhold

Neversoft dropper Tony Hawk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tony Hawk-serien er død. Etter min mening er Tony Hawk Pro Skater 3 det siste spillet som er verdt å bruke tiden sin på.

Har lest at neste spill skal komme med en slags skateboard kontroller.

Skrevet
Jo, ja. Men det er jo ofte der det skranter. Idéen kan ofte virke god, men det betyr ikke at resultatet blir bra.

Ingen hadde vel trodd at Guitar Hero skulle bli den sinnsyke suksessen det faktisk ble?

Skrevet

tony hawk dør nok aldri, det å kunne ta en trippel impossible med en benihana over 5 bygninger for så å grinde på ett trikketak blir aldri gammelt, man trenger noe urealistisk en gang i blant, det siste i serien er jo faktisk ganske bra. er en kontrast til Skate f.eks, hvor ting er veldig mye mer realistisk, og det er vanskelig å ollie opp på fortauet.

Skrevet (endret)

Smart nok gjort av dem. Fint at de bestemmer slikt selv. Men de kunne prøvd seg noe på noe mer enn guitar hero da. BTW ingen av tony hawk spilla har vært direkte dårligere, men mitt siste spill var 4ern. Husker jeg hadde mad skills til å spille 3ern på pc xD. De første spillene var i alle far flotte, og hadde kjekke map editors, character customasation osv for tiden.

Endret av Gormers
Skrevet

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI! :no::( Jeg har runnet alle tony hawk spillene fra 1 til project 8, hvorfor gjør de dette :(? 1-american wasteland var jo fantastiske spill!

Skrevet

THPS beveget seg bare mer og mer vekk fra virkelig skateboarding etterhvert som oppfølgerne kom ut. Til slutt var det bare et billig freakshow.

Heldigvis har SKATE plukket opp stafettpinnen der Neversoft mistet den.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...