Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Virkelig sjarmere en dame^^


Gjest Trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest Trådstarter

Hei!

 

Holder på med en dame om dagen! Vi begge er 21 år. Har indirekte fått høre at hun vil bli sjarmert "i senk":p Hun liker klisjeer, og romantikk! Noen ideer til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Holder på med en dame om dagen! Vi begge er 21 år. Har indirekte fått høre at hun vil bli sjarmert "i senk":p Hun liker klisjeer, og romantikk! Noen ideer til hva jeg kan gjøre?

 

 

selvtillit, kreativitet og maskulin dominans er nøkkelen. Det er viktig at du er sikker og viser tydelig hvor du vil med dette, ellers så kan du jo be henne ut på middag og ta det derifra. har egentlig ikke noen konkre tips til hvordan du gjør dette.. annet enn at du bør være kreativ og bli ledet av kjernen din, vis at du har lyst på henne, på en morsom måte.

Lenke til kommentar

Vær en gentleman, men IKKE en pingle som gjør alt og kjøper alt til henne.

Vis at du er en selvstendig og selvsikker person, som veit hva han vil ha. Vær direkte og ikke gå rundt grøten.

IKKE ta med roser på first date, som flere over sier. Du skal ikke ta med deg noe som kan tyde på at du trenger å kompansere for noe. Hun skal like DEG og ikke de materielle tingene som du kan finne.

Roser kan du fikse til henne når dere er eksklusive. :)

Husk på at alt du gjør på første daten, setter en standard. Så hvis du øser henne ned med blomster og gaver, vil hun forvente det i fremtiden også. Klarer du der i mot å sjarmere henne i senk kun med deg selv og kvelden, vil alle gaver i fremtiden bety så veldig mye mer.

 

Det jeg ville gjort med ei som var veldig intressert i romantikk og klisjeer er:

Invitert henne på middag. Ikke ute på byen, men hjemme hos meg. Jeg ville kjøpt inn et par gode biffer, noen slag poteter (skrell noen poteter, del de i skiver, dynk de i olje og krydder, og stek de i langpanne), champignon, mais, salat, og alt tilbehør du vil ha, og ikke minst en god rødvin.

Så ville jeg lagt frem alt klart til matlaging, og dekket på bordet med levende lys. Rett før hun kom, ville jeg satt på noe rolig bakgrunnsmusikk, akkurat høyt nok til at man ikke hører det når man snakker, men høyt nok til at man hører det når man er stille.

Når hun kommer ville jeg tatt hun med på matlagingen. Hadde begynnt med å samarbeide på potetene siden de trenger lengst tid i ovnen. Etter potetene hadde vært i ovnen, hadde vi tatt en liten pause mens potetene gjør seg så ferdige at det er akkurat nok tid til å lage resten. Da hadde jeg satt henne til å ha ansvaret for tilbehøret, mens jeg tar meg av biffstekingen, champignonstekingen, og sausen.

Hvis det gjøres riktig, vil alt sammen bli ferdig samtidig. (biffen skal helst være ferdigstekt noen minutter før resten er klart, så biffen får hvile litt før servering)

Så er det bare å finne frem vinen, og storkose dere ved bordet. Ved alle "pinlige" pauser som oppstår, vil hun høre musikken og ikke tenke noe over det. :)

Etter middagen, kan det være greit å ha en litt søt og god etter-middag-vin som dere f.eks. kan ta på sofaen til alt fra en god samtale, til en film.

Så er det bare å ta det derfra. :)

 

En sånn kveld med felles matlaging, og god atmosfære vil være så mye mer romantisk enn å dukke opp på en restaurant med en bunke roser, og et flaut smil :p

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Ligge med henne f.eks.?

 

Det er ikke akkurat så sjarmerende, det, nei.

Nei.. For istapper og kvinner med hoftedysleksi så er jo det å ha sex totalt uten emosjonelle referanser på noe som helst nivå. Dumme dumme meg! Tenk å blande sex og lidenskap og forhold og sånn...

 

Forøvrig, om en kvinne _ber_ om å bli sjarmert i senk, da er det pokker meg ikke mye håp! Om en ikke trygler om å bli hennes rævediltende valp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...