Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Bob,takk for tipset om Nas-Dance. Mistet moren min for en stund tilbake og kjente meg virkelig igjen i hva Nas sier.

Kondolerer..

Her er en god sang som har vært på repeat hos meg i det siste:

Capital D - Redemption

Se filmen hos Youtube

Endret av MKej
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Breaknecks - Kompis

Kompis, kompis, kompis, kompis!

Forresten, vet noen av dere hvilken dirty oppland låt som har denne linja? "Så stygge setninger at folk vrir seg på gulvet i krampetrekninger, like ekkelt som sex med slektinger"

Endret av Sleeip
Skrevet
Bob,takk for tipset om Nas-Dance. Mistet moren min for en stund tilbake og kjente meg virkelig igjen i hva Nas sier.

Too bad, man. Har selv ikke opplevd å miste noen, men slike låter får meg til å verdsette familien i større grad.

Sleeip: Låta heter Stygge Setninger, believe it or not.

Skrevet

Enig med Aldrack, men jeg synes delivery'en hans var middelmådig, at best. Synes han bommer på timingen enkelte steder. Engelskuttalen var derimot ikke helt på bærtur. Hvis han bare er 17 år har han også noen år å bli enda bedre på.

Skrevet

Snurrer T.R.O.Y. i sommervarmen her etter litt pilsing. Udødelig sang som måtte ha sin gjensyn. DanielL, kondolerer. Et stort tap, føler med deg.

Thendy, wie geht es? Viele grusse von Norwegen.

Skrevet (endret)

Leste at noen hadde postet Nas - Dance. Så tenkte å følge i samme fotspor.

Det er sjelden jeg føler mye er ekte i hiphop, men dette var det. Utrolig sterk låt, traff meg virkelig - siden jeg nettopp selv har mistet min søster for kreft. Anbefales på det sterkeste :)

Endret av DannyCool
Skrevet

Premo er dyktig, men det betyr ikke at hvem som helst kan høres bra ut på beatsene hans.

Dagens låt:

Snowgoons Ft. Savage Brothers & Lord Lhus - One Shot

Se filmen hos Youtube

Fantastisk energi i denne låten. Føler jeg har sovet på Snowgoons.

Skrevet (endret)

For dem måtte ønske en litt annerledes arena så kommer Q-Tip, Immortal Technique, Joddski m.fl. til Ekstremsportveko på Voss ultimo juni i år: http://www.ekstremsportveko.com/?page=3&show=19

Ellers slapp The Regiment en finfin lp tidligere i mai, A New Beginning, som jeg vil anbefale alle å lytte igjennom. Ganske jevnt bra album, til forskjell fra mye annet som slippes i dag.

Her er bare et utdrag; The Regiment - Old School Vibe

Se filmen hos Youtube

Endret av Torbjørn.
Skrevet (endret)

Yeah, Apollo Brown on the beat :)

Edit: DRM Ep'en "Gammaldags" var meget bra, noe av det beste norske hip hop'en på en stund..

Endret av MKej

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...