Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Skrevet

OFWGKTA kommer til Hove!

OFWGKTA kommer til roskilde!

Hove-lineupen er så jævla win i år. Var veldig nær å hooke opp billetter, men så så jeg at Wiley var booka til Oslo Live Festival, og da måtte undertegnede ta seg en liten betenkningspause. :p
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Hehe, blir nok Roskilde for min del. Håper stort på et oppmøte av Tech n9ne.

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)
Snoop Dogg (med Daz Dillinger, Kurupt, Warren G, Lady Rage & DBX), Cypress Hill, Wyclef Jean, The Roots, Ice Cube, Black Star (Mos Def & Talib Kweli), M.O.P., Public Enemy, Yelawolf, Snowgoons (med OuterSpace), Atmosphere, og CunninLynguists m.m.

Stikker selv til Sveits, som nevnt tidligere. Spesielt nå som OFWGKTA, Wu-Tang Clan, Lupe Fiasco, og Jay Electronica er bekreftet i tillegg (mangler enda 3 acts).

Endret av medlem-105082
Skrevet

OFWGKTA kommer til Hove!

OFWGKTA kommer til roskilde!

Lett at jeg skal til Hove! Hvertfall dagsbillett,kan ikke gå glipp av de gutta der.

Skrevet
Snoop Dogg (med Daz Dillinger, Kurupt, Warren G, Lady Rage & DBX), Cypress Hill, Wyclef Jean, The Roots, Ice Cube, Black Star (Mos Def & Talib Kweli), M.O.P., Public Enemy, Yelawolf, Snowgoons (med OuterSpace), Atmosphere, og CunninLynguists m.m.

Stikker selv til Sveits, som nevnt tidligere. Spesielt nå som OFWGKTA, Wu-Tang Clan, Lupe Fiasco, og Jay Electronica er bekreftet i tillegg (mangler enda 3 acts).

Hvilken festival er dette?
Gjest medlem-105082
Skrevet

OpenAir Frauenfeld, ligger rett utenfor Zürich. Tror det blir helt vilt!

Skrevet

OpenAir Frauenfeld, ligger rett utenfor Zürich. Tror det blir helt vilt!

:ph34r:

Så helt vilt ut. Skal vurderes. Sjekka ut Splash Festival, men synes ikke det virka bra i år.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Ja, Splash Festival hadde skuffende line-up i år, i forhold til fjoråret. Var rimelig heftig i fjor, god stemning og mye bra musikk. :) Men valget falt på OpenAir i år, var rimelig for flybilletter også.

Ser også nå at Curren$y, og Big Boi nettopp ble annonsert i tillegg. Fin-fin line-up.

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

SWAG SWAG SWAG GOLF WANG 666

goblin_tyler.jpg

Ganske greit dette her.

Noen som har fått hørt?

Personlig synes jeg det var kjedelige greier, for å være ærlig. Produksjonen blir for ensformig og tregt til tider, er like før man sovner av. Hjelper ikke på når en del av låtene er altfor lange i tillegg, og kommer lett over 6 minutter. Produksjonen er ikke særegen nok til at de skal holde på så lenge, uten at man mister interessen av å høre resten av låta. Synes også Tyler har utrolig kjedelig flow, spesielt når han bruker 30 sekunder på å fullføre en linje med rim.

Jeg kan skjønne at Tyler virker interessant pågrunn av hele det mørke temaet, men da går jeg heller tilbake å lytter til Gravediggaz.

Endret av medlem-105082
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Hver gang jeg poster, vil jeg alltid poste Lifesaver av Guru, men føler jeg har gjort det for mange ganger.

Her kommer en godbit av han, uansett:

Gang Starr - Discipline

http://www.youtube.com/watch?v=Ugtke61OFeM

sang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...