Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Les reglene i førsteposten da. Holder med én låt, og hvis noen var interessert i å sjekke Arab Muzik mer ut, så hadde de vel googlet eller søkt han opp på YouTube. Er for øvrig veldig uenig i at han er en av de feteste produsentene i hip-hop, og synes ikke han skiller seg noe særlig ut fra andre hip-pop, club, up-tempo produsenter. Er nok heller ikke noe stor fan av Dipset.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Les reglene i førsteposten da. Holder med én låt, og hvis noen var interessert i å sjekke Arab Muzik mer ut, så hadde de vel googlet eller søkt han opp på YouTube. Er for øvrig veldig uenig i at han er en av de feteste produsentene i hip-hop, og synes ikke han skiller seg noe særlig ut fra andre hip-pop, club, up-tempo produsenter. Er nok heller ikke noe stor fan av Dipset.

 

 

Ro ned gemyttene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Les reglene i førsteposten da. Holder med én låt, og hvis noen var interessert i å sjekke Arab Muzik mer ut, så hadde de vel googlet eller søkt han opp på YouTube. Er for øvrig veldig uenig i at han er en av de feteste produsentene i hip-hop, og synes ikke han skiller seg noe særlig ut fra andre hip-pop, club, up-tempo produsenter. Er nok heller ikke noe stor fan av Dipset.

 

 

Ro ned gemyttene.

 

Hvorfor? Han har jo helt rett. Kunne like godt bedt en admin fjerne 4 av låtene hans, ettersom han bryter trådens regler. I stedet sier han høflig i fra.

Endret av Avien
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Var flere som lurte på litt denne produceren, og i ekstase over det la en entusiastisk Charlo ut noen tracks. Greit nok at det kanskje var litt mange, men han fikk i alle fall frem et spekter av musikk.

 

Syns Fresh Prince slang litt med leppa når han skrev:

 

"Holder med én låt, og hvis noen var interessert i å sjekke Arab Muzik mer ut, så hadde de vel googlet eller søkt han opp på YouTube."

 

Mulig jeg OVERDRAMATISERER, men det er nå slik jeg oppfattet det. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Var absolutt ikke for å slenge med leppa, og hvis noen tolket det som å være uhøflig så beklager jeg det.

 

For øvrig kommer Ice Cube til Oslo, 23. juli. Satser på at han tar meg seg WC i tillegg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Noen som har noe bra av Mos Def? Liker stilen hans, virkelig. History, Auditorum, Mathematics og Ms. Fat Booty er det jeg har likt så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...