Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet har noen rappere å anbefale som har gode tekster med mening og dyp tone i musikken vis du fårstår hva jeg mener? :p foreks som sangene til bigge som holder en gangske slapp og dyp rytme :thumbup:

 

Noe lignende dette?

Tonedeff - The Distance

http://www.youtube.com/watch?v=rP6RutUuLOQ

 

Isåfall, CunninLynguists, Substantial og Chico and the Man(har bare kommet to sanger, til nå) bør sjekkes ASAP. :)

 

Noen som vet om noe lignende dette albumet? Er ganske ny innen hip-hop.

Det er i grunn et av de mer unike albumene som har blitt laget. Men om du liker det tror jeg du setter pris på Non Phixion - The Future is Now og Prince Paul - A Prince Among Thieves.

Endret av Bakkem
Lenke til kommentar

Off... Glemmer ikke konserten The Roots hadde i Bergen i 2008. Snublet over et lite spørsmål på NRJs nettsider der man kunne vinne to billetter til konserten. Jeg tenkte at det umulig kunne skade å prøve, og trodde neppe jeg kom til å vinne noe som helst, men joda. Fikk "sjokktelefonen" mens jeg satt midt i en norsktime.

 

Fikk meg en finfin, men hakket sein, feiring av 18-årsdagen den dagen. :wee:

Lenke til kommentar

Skulle gjerne ha fått med meg en The Roots-konsert en gang. De har rykter for å være gode på det feltet også.

 

In other konsert-news: Tornado Booking hinter på facebook-sida si til at MF Doom kanskje kommer til Norge for å holde konsert. Det hadde vært elsk.

_______

 

Morrans våkne opp-låt og -video:

Marco Polo & Ruste Juxx - Nobody

 

 

Marco Polo fortsetter å levere og Ruste er bedre her (og på resten av albumet de nettopp ga ut) enn jeg har hørt ham før.

 

(I ettertid ser at jeg dette er et fantastisk godt innlegg. Det er kort og konsist, uten å være 'tomt', behandler tre forskjellige ting og youtubevideoen ledsages av en liten forklarende setning. Ta lærdom av meg, nå.)

Endret av Enok3000
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...