Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Kult at folk fortsatt liker spillelisten min! :) Får nesten begynne å oppdatere den litt mer. Er lenge siden jeg slengte inn nye låter nå.

 

Oppdatere = legge til ,og ikke slette, husk det :D(fordi jeg ikke vil du skal ta bort gode sanger :( ) Jeg starta å høre på lista, og nå hopper den fra person til person i klassa :) Digger den!

Hehe, nei. Skal prøve å slutte med det. :D Har slettet noen få låter som jeg ikke helt følte passet inn i listen. Men dette er lenge siden nå. Hender dog at jeg flytter på låtene av og til for å få litt mer variasjon (som f.eks. at det ikke kommer to GangStarr-låter etter hverandre, eller to låter der Guru er featured). Så hvis det er en feit låt du ikke finner igjen, prøv å sortér etter artist/tittel, så skal den nok ligge der. :)

 

Husk: Låter som nylig er lagt til ligger ikke alltid nederst. Hvis jeg ligger til flere låter av samme artist, sprer jeg de litt rundt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

 

Kult at folk fortsatt liker spillelisten min! :) Får nesten begynne å oppdatere den litt mer. Er lenge siden jeg slengte inn nye låter nå.

 

Oppdatere = legge til ,og ikke slette, husk det :D(fordi jeg ikke vil du skal ta bort gode sanger :( ) Jeg starta å høre på lista, og nå hopper den fra person til person i klassa :) Digger den!

Hehe, nei. Skal prøve å slutte med det. :D Har slettet noen få låter som jeg ikke helt følte passet inn i listen. Men dette er lenge siden nå. Hender dog at jeg flytter på låtene av og til for å få litt mer variasjon (som f.eks. at det ikke kommer to GangStarr-låter etter hverandre, eller to låter der Guru er featured). Så hvis det er en feit låt du ikke finner igjen, prøv å sortér etter artist/tittel, så skal den nok ligge der. :)

 

Husk: Låter som nylig er lagt til ligger ikke alltid nederst. Hvis jeg ligger til flere låter av samme artist, sprer jeg de litt rundt.

 

 

Flotters :) Liker musikksmaken din veldig godt :) Keep em comin'.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Noen som har erfaring med å overføre penger til tyske banker? Bestilte nettopp billett til Splash Festivalen, men har aldri hørt om verken IBAN eller SWIFT kode. Skjønner ikke en dritt av instruksene jeg fikk.

 

PayPal please ...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Javisst, tok en tur til nettbanken, og klikket meg inn på litt forskjellige sider til betaling av regninger til utlandet. Har ikke vært klar over dette før, så takk skal du ha!

 

Skal se om det ikke ordner seg nå.

Lenke til kommentar

Noen som vet har noen rappere å anbefale som har gode tekster med mening og dyp tone i musikken vis du fårstår hva jeg mener? :p foreks som sangene til bigge som holder en gangske slapp og dyp rytme :thumbup:

Common;)

 

En av grunnene til at han er min favorittartist er først og fremst lyrics, men samtidig har han noen chill beats, spesielt fra albumet BE. Takk til Kanye West:)

 

Sanger fra BE som anbefales:

Love is..

Faithful

Chi-city

Food

It's your world

 

Andre sanger som anbefales:

I used to love H.E.R (en av mine favoritt sanger)

The Light

Finding forever

So far to go

Misunderstood

U, black maybe

 

Sist men ikke minst;

The People:)

 

Det var mitt tips!

 

Anyways, for dere som ikke har sjekket ut Mos Dub, do it now:

Mos Dub

 

Mixtape hvor reggae og hip hop går hånd i hånd:)

Endret av mesha
Lenke til kommentar

var kanskje litt raskt med shiften når jeg skrev det. "Be" er et album Common har gitt ut.

 

Be et er relativt bra album, men det markerer også starten på Commons tilværelse som homsete rapper. Finding Forever og Universal Mind Control er fornærmelser mot menneskeheten.

_____

 

Nattas godlåt:

O.C. - Time's Up

Endret av Enok3000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...