Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

My bad når det kommer til at artistnavn og låttittel ikke er med, men dette er jaggu flisespikkeri ;) med tanke på at det står på selve videon :)

 

Når det kommer til om videon er lagt ut før eller ikke så orker jeg ikke gå igjennom titalls sider for å dobbeltsjekke. Kall meg lat, men det kan da virkelig ikke være såååå krise om den har blitt postet tidligere?

Yo, velkommen tilbake.

Om du skriver ned låttittel og artistnavn kan man søke i tråden, ikke sant. Så slipper man også å bla seg gjennom. ;)

Lenke til kommentar
The Afeeliated rir igjen, se opp for den nye skiva deres, som slippes snart.

 

edit: Mr T. som fiksa denna da, props!

Rått.

 

Yo!

 

Endelig klart å loke meg tilbake til forumet, er jævla lenge siden jeg har vært her nå.

 

Orker ikke se etter brukere fra back in the days, men er dere her så..whad up!?

 

Dagens låt :

 

http://www.youtube.com/watch?v=4-jiQ6zZQbM

 

PS! Som nevnt er det lenge siden jeg har vært her, så kan godt hende denna låten er posta tidligere..jeg syns forøvrig Joddski dreper denne beaten..for å ikke snakke om El Axel, en av norges beste uten tvil!

 

/Proppen

Velkommen tilbake!

 

Solar Waves har brent seg fast i tinninglappen. Må høres.

Lenke til kommentar

Topp den her a :p

 

Busdriver - Me-Time (With The Pulmonary Palimpsest) 2009

http://www.youtube.com/watch?v=1a0Y-CRx4nE

 

 

lyrics:

 

-(they paint their vulva) beige, bleed a cola keg, while i plan to ruin GOP motor cades.

part these senseless zines, turned censored scenes, i earn a soldiers wage,

so i broke your legs, threw your roller blades, cuz you claimed that the OG was overpaid,

for pointin' M-16's at grenadines, coursing thru the pollster aid,

i need my water brush, in the economic crunch, the financers are seeped in embalming slush,

on the sexist machine, express the means to re-appeal Roe vs Wade,

so i gotta de mode, the dark matter, on the spring loaded park plaza,

who is in charge, I don't know, they all eat their business cards

 

-(I'm a hack at deer) shootin' know Vladimir Putin,

while i wear this cashmere pant suit thing,

i can knight the spokesman, so Ibuprophen, becomes your golden egg

(automated) voter readytellers are the subsequent heavy seller, in the pool of undecided registry,

-cuz they don't give a fuck about the findings on a troop surge, it's a moot point what have you heard

(bumbling) idiots for news correspondents see the desperate need for a new foreign policy,

-yet they give credence to the pig war pandering, as we all squabble for Saturn's rings

(regimented) double talk under cuts the pertinence of (corporate) heads tryin' to runaway with tax cuts

-(investi)bles the evangelicals are tent poles beggin' the head of state de regulate the gross

(happy ever)after benefactors all settle matters, (the senate)gatters to celebrate the fat fucks

-(inabili)ty to give a single solitary hoot about the (prola)teriate their merriment is gross

 

 

-(your niggas looking) gid up, rolling in a Prius, (but i gotta) give my money management a C plus,

with my foreclosed home, an' pork bowl loans, i revisit the need to grind,

-(i'm dating Russian) fem-bots, sipping on hem lock (cuz i got) overdue billings on my desktop,

-(when i've been) overthought an' undercooked, that' s when i need me time

 

-watch the bank merge liberal thinker cuz now the middle fingers the California stat bird.

 

(Thanks to jfresh for these lyrics) )

 

Endret av de la Mancha
Lenke til kommentar

Gårsdagen og dagens track..Stakkars folka på jobb ass, fått høre denna noen ganger nå, but what the hell

 

EPMD- Da Joint

 

http://www.youtube.com/watch?v=pEbGLE5EVP0

 

PS! Jeg søkte faktisk etter dette i tråden nå, men syns dette virka uoversiktlig, jeg som loker eller? Fikk opp en haug med sider med EPMD nevnt, utover det så la jeg ikke merke til sangen..så krysser fingra for at ingen går mental på meg fordi jeg poster denne :)

 

Yo Onyx! Lenge siden :)

Lenke til kommentar

Hey. Er på utikk etter noe rå og sint hip hop. Gjerne i stilen Immortal Technique og Jedi Mind Tricks. Så dyster beat, sint og aggressiv raping, selve innholdet i tekstene er ikke noe jeg har så veldig mye fokus på, så lenge det er en helhetlig kvalitet på musikken jeg får presentert.

Lenke til kommentar

 

EPMD- Da Joint

 

 

Herlig låt! ;)

Elsk sang, ja.

 

Hey. Er på utikk etter noe rå og sint hip hop. Gjerne i stilen Immortal Technique og Jedi Mind Tricks. Så dyster beat, sint og aggressiv raping, selve innholdet i tekstene er ikke noe jeg har så veldig mye fokus på, så lenge det er en helhetlig kvalitet på musikken jeg får presentert.

Hmm, regner med at du har hørt Bloddy Tears av JMT?

Lenke til kommentar

 

EPMD- Da Joint

 

 

Herlig låt! ;)

Elsk sang, ja.

 

Hey. Er på utikk etter noe rå og sint hip hop. Gjerne i stilen Immortal Technique og Jedi Mind Tricks. Så dyster beat, sint og aggressiv raping, selve innholdet i tekstene er ikke noe jeg har så veldig mye fokus på, så lenge det er en helhetlig kvalitet på musikken jeg får presentert.

Hmm, regner med at du har hørt Bloddy Tears av JMT?

 

Jau, har hørt den. Men takk uansett.

 

Har forsåvidt sjekka ut Onyx, veldig bra ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...