Gå til innhold

Yey i dag fikk jeg bank for første gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg trodde det var om å gjøre å ikke bli banka, hvis man slår rett oppå hode så burde det ikke skje noe alvorlig tror jeg. ( der er skjellet i hodebunnen )

Jøss, du var seriøs.

 

Det er en viss forskjell på en left hook på kinnet og en glassflakse i hodet. Sistnvente er potensiellt dødelig, noe et slag i 99,99% tillfeller ikke er, spesiellt i den alderen

Kilde?

Lenke til kommentar
Edit: Sto jo ikke noe om hva han skulle slå med, men jeg er enig om at man burde tenke seg om før man tar\oppfordrer til vold\hevn..

Jo.

 

ta en tom ølflaske og slå den alt du har i hodet hans neste gang du ser han. Helst forran mange elever på skolen jeg tror ikke han kommer til å gi deg juling igjen da :thumbup:

 

 

Wooops, så ikke den...

Daså, men man bør ennå tenke seg om :)

Lenke til kommentar
La oss kalle han som som banka deg Rigfar.

 

Rigfar er en drittsekk.

Ja han er det, men han kan vell egentlig ikke noe for det ror jeg. Har har vist noen Sykiske problemer som lærene sa.

 

Jeg vet dette ikke løser noe, men når heg hører slike historier, får jeg bare lyst til å ta med noen kompiser til han som gjorde dette (og vennene hans) og gjøre nøyaktig det samme mot dem. :)

Lenke til kommentar

Bank han tilbake. Finn deg en jernrør og ha langs armen skjult av genseren.

 

Når du ser han slipper du grepet slik at røret kommer ned. Griper det slik at enden av røret er i handa.

Så tar du og banker dritten av han. Han blir så sjokka at du kan banke han bra lenge...

 

That's the way. The only way. Prating gjør ikke susen på slike små unger. Eneste mulighet er og banke tilbake.

 

Da blir han redd deg. Jeg gjorde noe lignende mot en fyr som yppa seg mot meg. Tok tak i han og drog han litt mot en dør.

Det lille der gjorde at han fikk respekt for meg etterpå...

 

 

Når de blir eldre går det ann og prate med de. Men noen er forstsatt stokk dumme og det nytter ikke.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar
Bank han tilbake. Finn deg en jernrør og ha langs armen skjult av genseren.

 

Når du ser han slipper du grepet slik at røret kommer ned. Griper det slik at hele røret er i handa.

Så tar du og banker dritten av han. Han blir så sjokka at du kan banke han bra lenge...

 

That's the way. The only way. Prating gjør ikke susen på slike små unger. Eneste mulighet er og banke tilbake.

 

Da blir han redd deg. Jeg gjorde noe lignende mot en fyr som yppa seg mot meg. Tok tak i han og drog han litt mot en dør.

Det lille der gjore at han fikk respekt for meg etterpå...

 

 

Når de blir eldre går det ann og prate med de. Men noen er forstsatt stokk dumme og det nytter ikke.

Skal det tolkes med Ironi det innlegget? Uansett et latterlig forslag. Er bare å slå først og han du slår bør være uforberedt på slaget ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Jeg ville faktisk ikke gjort noe igjen, gutten som slo har sikkert nok problemer som det er.

Hvorfor skulle ingen bry seg ? For alt vi vet kan han blitt nedkjeftet hjemme, og utestengt fra skolen!

 

Når slike ting skjer, hvorfor ta igjen fysisk ?

Kan man ikke rakke ned muntlig uten å fly i tottene på hverandre ?

 

Vold løser iallefall ingen problemer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Hamas sender raketter som dreper 1-2 personer, Israel sender raketter slik at 280 personer blir drept...

Stjerne eksempel på det jeg mener, ser du at når de tar igjen, så blir ikke volds problemet løst, det bare blir værre ?

Lenke til kommentar
Jeg fikk ingen skader, bare hjernerystelse. Men skjønner ikke hvorfor de kan la han gå på skolen. Han har jo gjort sånn mot andre mange ganger før. Neste gang han angriper noen, kansje han ikke bruker hånda si, men en liten kniv.

Haha, som læreren min sa "Hvem sa at Verden Skulle være Rettferdig?" (skreik han etter eleva).

 

Du var dessverre på feil sted, til feil tid. Du er aldri sikra for å ikke bli stæbba ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...