larsmartin1988 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 (endret) Hei Dette har sikkert vært et spørsmål tidligere, men same shit! Jeg kjøpte meg lotro idag, men finner ikke de europeiske serverne. Hvordan finner jeg de? Noen som har en link? Og når jeg får dette til. Hvilke server skal jeg starte på? Noen server med mange norske spillere? Takk for hjelp Endret 11. januar 2009 av larsmartin1988
Bjonski Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Du får bare opp europeiske servere med den europeiske klienten.
larsmartin1988 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Skrevet 9. januar 2009 som vil si..? Je har ikke så mye peil Kan jeg laste ned en patch eller noe så jeg får EU serverne?
Ragal Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hvor kjøpt du spillet? I en butikk eller på internett? Hvis du kjøpte i en butikk (i norge) så kan du bare installere spillet, og registrere en bruker så kommer EU serverene opp. Hvis du kjøpt på internett, så må du være klar over at det finnes to versjoner av spillet, en for EU og en for USA. Hvilken du kjøpte avhenger av hvor du kjøpte den av, men fra Codemasters så skulle du få en EU klient. Hvis du har kjøpt en USA klient så er du desverre "stuck" med den. Da må du enten spille med USA, eller kjøpe spillet på nytt
larsmartin1988 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Skrevet 11. januar 2009 hmm merkelig. Jeg handlet spillet på gamestop butikk i Norge faktisk. Men men, da er det ikke stort å gjøre med Takker for hjelp og svar Beklager emnetittel, men trengte bare raskt svar som jeg fikk Og jess, husker på det til neste gang sjef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå