Gå til innhold

Dead Space , Er det verdt 249 kroner ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holdt på å kjøpe Dead Space på spaceworld men takk å lov gikk jeg innom Platekompaniet og de haddde spillet til 249 kr.

Hva er deres erfaringer med dette spillet ? Er det mye skrekk ? Liker grøss og gru, blir man redd ? Er det verdt å sløse bort 249 kroner på dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vel.. Det er passe skummelt og stappa med skvette-scener. Jeg mener spillet er verdt 249,- ja ;)

EDIT: Godt gameplay også ;)

Endret av Leaκim
Skrevet

Dette er et helt klart kjøp. Spennende historie, godt gameplay og passe lang kampanje. Det er også det første spillet på flere år jeg begynte å spille gjennom på nytt rett etter at jeg fullførte det :)

Skrevet (endret)

bare 249kr?! omg!! hvor kan eg kjøpe det hen?

eg likte demoen utrolig godt. men eg har ikke klart demoen..

eg synes at spillet var ikke spesielt skummel....

Og eg liker utfordringer!

Endret av ROLLover
Skrevet (endret)

Demoen gir etter min mening et dårlig inntrykk av spillet. Kaster deg for fort inni en kamp du ikke er forberedt på. Helt annen opplevelse med fullversjonen ;) (Tilvenning til kampsystemet før harde kamper)

Endret av Leaκim
Skrevet
et grunn eg ikke klare demoen, for at eg rakk aldri heale.... er det noen hurtigshets knapper for å heale, når eg er i kamp?

Er ikke helt sikker, men mener det er "F"?

Skrevet

Kort sagt, Bulletus: JA! :D Jeg mener det er helt verdt det - kjøpte det selv ett par dager etter release for 599. Hadde lest annmeldelsen her på gamer.no, så forventet litt. Kort sagt, en helt fantastisk opplevelse! For meg er det blant årest beste titler, om ikke den beste!

Skrekk og gru. Ja, det er "skummelt". Jeg skvatt opp til flere ganger og hylte som ei lita jente i løpet av nattestimene jeg brukte på spillet - er kanskje litt mer "lettskremt" en de som typisk liker sjangeren ;)

Men til dere alle, fra meg er det bare positive ting og si om spillet! :D VEL verdt 229/299 kr - kjøp det til 599 også :p

Skrevet
et grunn eg ikke klare demoen, for at eg rakk aldri heale.... er det noen hurtigshets knapper for å heale, når eg er i kamp?

ops... eg glemte å nevne at eg har demoen på xbox 360

Skrevet

Spilte hele spillet på X360, fant aldri ut av noen rask måte å heale seg på - noe jeg likte veldig godt at ikke fantes :D

Skaper enda mer intensitet til atmosfæren og gameplayet, at inventory ikke "pauser" spillet.. :) Det + null HUD what-so-ever = Pure Genius! :thumbup:

Skrevet

Spilte hele spillet på X360, fant aldri ut av noen rask måte å heale seg på - noe jeg likte veldig godt at ikke fantes :D

Skaper enda mer intensitet til atmosfæren og gameplayet, at inventory ikke "pauser" spillet.. :) Det + null HUD what-so-ever = Pure Genius! :thumbup:

Da kan eg ikke klare spillet=(. eg er ikke rask nok å heale meg sjølv. Når eg skal heale meg, blir eg sikkert drept. =(

Skrevet

Bare spill på den laveste vanskelighetsgraden og ta det litt "forsiktig" ;)

Tror nok du vil like det! :D

Skrevet

Demoen slutter vel med at du dør når du lukker opp døra.

Skrevet

Demoen slutter vel med at du dør når du lukker opp døra.

wow. det har eg ikke akkurat forventa.

Skrevet

Ikke jeg heller, men når jeg tok demoen om igjen så merker jeg at du ikke kan bevege deg. Og så er vel det ikke meninga å kunne overleve en pigg gjennom kroppen uansett hvor mye liv du har (snakker altså om når du åpner den døren etter å ha vært i det svære rommet). vet ikkeikke hvordan du quickhealer ellers men kontrollen kommer opp når du starter spillet vel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...