Gå til innhold

Hvilken socket har jeg?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en prossesor som det står Pentium 4 2,53 ghz Hos Intel finner jeg følgene infosSpec Number:

CPU Speed:

PCG:

Bus Speed:

Bus/Core Ratio:

L2 Cache Size:

L2 Cache Speed:

SL6DW

2.53 GHz

 

533 MHz

19

512 KB

2.53 GHz Package Type:

Manufacturing Technology:

Core Stepping:

CPUID String:

Thermal Design Power:

Thermal Specification:

VID Voltage Range:

478 pin

0.13 micron

C1

0F27h

61.5W

72°C

1.525V

 

Men jeg skjønner fortsatt ikke hvilken socket jeg har :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er noen på bruktmarkedet men vlir som med socket a. utgått av produksjon.

 

hvorfor bytte? eller har du kun cpu?

bruker socket 478 p4 3,2ghz til htpc selv.

 

Hovedkortet mitt døde i dag, men resten er ok. Er fornøyd med prossesor så kunne tenkt meg bare et nytt hk. Tar en tur inn på bruktmarkedet. Takker for svar :)

Lenke til kommentar

@Kaospiloten

 

Hvis du ikke finner noe egnet i bruktmarkedet, så skal jeg faktisk bytte ut et 478-HK, om en uke eller 2 fordi jeg skal ha et 775-HK i den maskina istedet. 478- kortet er et Asus P4P800 SE.

Men det er ikke sikkert du har mulighet til å vente så lenge......

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
@Kaospiloten

 

Hvis du ikke finner noe egnet i bruktmarkedet, så skal jeg faktisk bytte ut et 478-HK, om en uke eller 2 fordi jeg skal ha et 775-HK i den maskina istedet. 478- kortet er et Asus P4P800 SE.

Men det er ikke sikkert du har mulighet til å vente så lenge......

 

Joda, kan godt vente litt :) Hvor mye skal du ha for det??

Lenke til kommentar
Joda, kan godt vente litt :) Hvor mye skal du ha for det??

Hysteriske 100 kroner. (+ porto)

 

Grunnen til at jeg må vente med å selge det er at jeg har ny ordre liggende inne hos Datakjeden, og på den ordren er det et par minnebrikker som ikke har kommet på lager enda. Så når jeg får pakken tilsendt skal jeg bare bygge opp den nye PCn, flytte over en del filer fra PCn med socket 478, ta ut tinga fra gamlePCn og da kan jeg selge kortet.

Innbiller meg at det kan ta et par uker (eller noe mer) - alt etter hvor lenge jeg må vente på ordren fra Datakjeden.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Joda, kan godt vente litt :) Hvor mye skal du ha for det??

Hysteriske 100 kroner. (+ porto)

 

Grunnen til at jeg må vente med å selge det er at jeg har ny ordre liggende inne hos Datakjeden, og på den ordren er det et par minnebrikker som ikke har kommet på lager enda. Så når jeg får pakken tilsendt skal jeg bare bygge opp den nye PCn, flytte over en del filer fra PCn med socket 478, ta ut tinga fra gamlePCn og da kan jeg selge kortet.

Innbiller meg at det kan ta et par uker (eller noe mer) - alt etter hvor lenge jeg må vente på ordren fra Datakjeden.

 

100 kr er superpris det, skal du selge prosessor og RAM også?? Kjøper gjerne det også:) Sender deg en PM med kontakt info :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...