Cavasa Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Har slitt med et problem de siste månedene, jeg har ganske lav fps selv om jeg ikke har altfor høye video instillinger. Her er hva slags grafikk jeg kjører WoW på:http://i43.tinypic.com/egve3p.jpg FPS'en min ligger på 40-25, og kan gå under 25 i noen tilfeller, her er specsa mine: Nvidia geforce 8600 gt, ddr3, 256 mb, 3gb ram, 2.40 ghz intel core duo. Burde jeg ikke kunne kjøre wow bedre med denne maskinen? Har forresten en xps m1530 laptop. (helst ingen LOL SKAFF DEG EN STASJONÆR!111 poster)
Cavasa Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Ja, det vet jeg, men fpsen min er fortsatt lav om jeg ikke er i northrend - hadde problemet før wotlk og.
Bear^ Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg kjører på en laptop med et Nvidia 7600 (mener jeg det var), 2 Gb RAM og 256 Mb skjermminne, separart minne vel og merke. Kjører på medium innstillinger med full view distance uten problemer. Så det skulle fungere. Laster opp bilde av mine innstillinger. Kjører glatt med disse innstillingene på, eneste problemet er når det er mange spillere på samtidig.
Thor. Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg kjører alt på max på min bærbar og har skrudd skygge og anialiasing ned på minimum. Det kjører da på 40 som er akseptabelt for meg. Mine spesifikasjoner ligner sine trådstarter.
raWrz Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 @ Xaviuz: http://www.nvidia.com/object/notebook_drivers.html under GeForce Notebooks. last ned den som er til ditt OS. innstaler and enjoy
Cavasa Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Driverene mine er allerede oppdaterte Noen andre forslag?
Guest345 Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 (endret) Har samme PC som deg og jeg har akkurat det samme problemet. Det samme har også en kompis av meg med samme PC. Endret 10. januar 2009 av Guest345
Proxor Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 du får sjekke at det ikke er noen ledninger som er komt i vegen for viffta på skjermkortet eller prosessor slik at den ikke går rundt, vet ting går tregt om det blir forvarmt. men er sikkert ikke det, men greit og sjekke
nazrm Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Burde jeg ikke kunne kjøre wow bedre med denne maskinen? Har forresten en xps m1530 laptop. Helt grei FPS for en sånn maskin det der, ikke noe unormalt
Nerdepappa Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Prøv å skru ned litt på grafiken, spesielt på hvor langt du se. det hjelper litt.
El Fantasma Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Burde jeg ikke kunne kjøre wow bedre med denne maskinen? Har forresten en xps m1530 laptop. Helt grei FPS for en sånn maskin det der, ikke noe unormalt Jepp. Med en middels god laptop som du har, kan du ikke forvente stort mere desverre! Skru skygger på minimum og senk andre instillinger, det vil hjelpe.
klozzmajor Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Er jo ikke noe stress å spille med 25 i fps. Når det kommer under 15 begynner det å bli crap. Ligger på mellom 15-25 fps på min gamle laptop og spillopplevelsen er fortsatt like bra som på den stasjonære som kjører på vesentlig høyere fps
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå