Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anmeldelser/anbefalinger av sexleketøy!


Anbefalte innlegg

Gjest kåteOla

Man skal helst ikke bruke noe som er fett eller såpebasert da dette kan ødelegge selve leketøyet, og man skal også helst unngå silikon produkter også. KJøp vannbasert glidemiddel så blir det bra.

 

Anbefaler som sagt kondomeriets smak og behag, den er genial og lett å skjule som noe annet, bare å rive av klistremerket, man f.eks. si at det er fuktighets krem eller noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har brukt sex leketøy i ca 2 år. og jeg har null problem med sopp. Jeg tar og vasker dem med mye rent vann og ca hver 3-4 gang vaskes det med såpe. Bruker du vannbasert glid så fjernes det lett med bare rent vann.

 

Har selv erfaring med disse:

 

 

 

4. http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9763618

 

2/6 Vibreringen kan man høre utenfra huset bortimot så er ikke helt lurt å bruke hvis man skal prøve å holde skjult, vanskelig å rengjøre, men ganske deilig egentlig siden den vibrerer. Utrolig spennende følelse, men siden den tar så lang tid å rengjøre så får den kun 2/6.

Dette er jo latterlig... Den får 2/6, på grunnlag av at den ikke er lett å rengjøre ?

Jeg har akuratt den samme, jeg har absolutt ingen problem med å rengjøre min, det kunne ikke vært enklere måte å rengjøre den, en slik det er. Trekke ut gummibelegget, vaske det med såpe forså å skylde ved vann. Hvilke bedremåte er det du foreslår til å rengjøre den da? Trykke på en knapp med navn noe ala "selvrengjøring" ? Den skal uten tvil minst ha 4/6 er litt - veldig trang for min del, men funker, vibratoren lager en del lyd.

Lenke til kommentar
Gjest kåteOla
Dette er jo latterlig... Den får 2/6, på grunnlag av at den ikke er lett å rengjøre ?

Jeg har akuratt den samme, jeg har absolutt ingen problem med å rengjøre min, det kunne ikke vært enklere måte å rengjøre den, en slik det er. Trekke ut gummibelegget, vaske det med såpe forså å skylde ved vann. Hvilke bedremåte er det du foreslår til å rengjøre den da? Trykke på en knapp med navn noe ala "selvrengjøring" ? Den skal uten tvil minst ha 4/6 er litt - veldig trang for min del, men funker, vibratoren lager en del lyd.

Vel rundt gummien så er det en svamp sak, i alle fall så er det på min modell. Etter orgasmen, så sugde denne svampen en del av spermet. Nå ja, ikke verdens ende mener du, vel jeg må nesten stå å vaske den i 15-20 min for å få bort spermet fra svampen slik at det ikke lukter drit i hele huset. Andre grunnen for at den får så dårlig karakter er at gummien ikke holder seg på plass under de mest aktive sesjonene noe som også er veldig irriterende da glansen har et tendens til å ta tak på skummet slik at det skraper og gjør en god del vondt. Egentlig så burde den nesten fått 1/6 etter erfaringen med fleshlighten. Jeg bruker 15-20 min for jeg må såpe det og vaske det ut minst 6 ganger for å få det rent og kna det godt inn. Og etter det så må jo dette tørke...

 

Og for å sammenligne, bruker jeg vel rundt 30-60 sekunder på å vaske fleshlighten helt ren. Da den ikke har noen sånn skum/svamp rundt gummien, men det er massiv gummi og en plastikk beholder.

 

OBS. Man skal aldri bruke såpe til å vaske fleshlighten, kun varmt vann. Og for deres info, varmt vann blir brukt for å sterilisere ting. Så det er hygienisk.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

For å enda en gang bekrefte at det ikke er noen som kan se hvor du har bestillt fra fikk jeg selv helt anonym hentelapp i postkassen, som jeg så gikk og hentet på butikken/postkontoret.

 

Den søte jenten som jeg oppga referansenummeret mitt smilte bredt etter å ha skrevet inn nummeret mitt. Kan hende de kan se det, men pyttsann.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anon_*

Jeg fikk pakke fra kondomeriet, avsender var ikke "kondomeriet" akkurat, det var tre bokstaver som jeg ikke kunne se en direkte link til kondomeriet. Så om dere vil bestille derfa og vil være helt sikre på at det ikke flyr noen rykte så få pakken til et postkontor der du ikke er kjent. Pakken er helt vanlig innpakket i brun papp med tape, ingen logo eller navn som linkes til kondomeriet, så det som blir sagt i faq på siden stemmer bra :)

Lenke til kommentar

Prøvde fleshlighten min idag. Litt spesielt.

 

Hullet var dritlite, så jeg måtte strekke det skikkelig ut for å få inn balla (jeg har 14cm i omkrets). Da jeg fikk den inn, var det digg nok. Litt anderledes enn å runke. Den var bare 10 cm lang (jeg har 17 cm lang pikk), så balla gikk ut på den andre siden der det var et hull. Orgasmen var litt sterkere enn vanlig, og jeg har på følelsen av at om jeg holder på lengre og det er gått lang tid siden sist jeg runka vil den bli mye sterkere. Den koster 99 kr på kondomeriet. Er vanskelig å si om den er bra, siden jeg aldri har prøvd fitte eller andre vaginaer før, men digg var det.

 

http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9763348

Lenke til kommentar
få inn balla

?

 

Den var bare 10 cm lang

Det er ikke en Fleshlight. Fleshlight er et eget merke, ikke en betegnelse på bærbar mus generelt.

Sorry du har rett. Det var ikke lett å få inn pikken, siden hullet var så lite. Måtte strekke fitta ut skikkelig og med glidemiddel på hånden så blir det enda værre.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...