Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anmeldelser/anbefalinger av sexleketøy!


Anbefalte innlegg

Det er ikke sex som er moralsk forkastelig. Det er kjøp av horer.

Kjøp av horer er ikke noe forskjellig fra andre ting. Er det forkastelig, så er sex forkastelig. Det er tåpelig å si at når andre har sex på andre premisser enn de du personlig setter så er det "moralsk forkastelig".

Jeg mener at det er moralsk forkastelig å kjøpe seg knull, er det tåpelig? Horene er ikke kåte jævler som vil slå to fluer i en smekk. De som kjøper horene er neppe opptatt av å ta hensyn til horene. Derfor er det etter min mening moralsk forkastelig.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mener at det er moralsk forkastelig å kjøpe seg knull, er det tåpelig?

Ja, det er det.

 

Horene er ikke kåte jævler som vil slå to fluer i en smekk.

Noen få er kanskje kåte, mange ønsker å tjene mye penger, og så er det de som gjør det mot sin vilje. Sistnevnte er ikke akseptabelt, men irrelevant for prinsippet om man skal kunne ta betalt for sin egen kropp (eie sin egen kropp).

 

De som kjøper horene er neppe opptatt av å ta hensyn til horene.

Er du opptatt av å ta hensyn til de du kjøper varer av i butikken? Til resepsjonisten på hotellet? Til alle servicemedarbeidere der ute?

 

Hvis ja, hvorfor skulle du ikke kunne ta hensyn til prostituerte?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest laila - leken
Men om du har funnet dette ut har da andre funnet det ut? De selger jo ikke ting som kan føre til soppinfeksjoner o.l. til tross for at man vasker.

 

Kom med anbefalinger/anmeldelser folkens!

 

 

RABBIT VIBRATOR - PLESURE VIBE.

 

Tenkte kansje dere gutter ville ha en ledetråd på va damer liker også. Jeg har testet denne som jeg vil dele med dere.

 

Dette er en skikkelig liten hissigpropp som passer perfekt for dem som vil ha det litt ekstra rått. I motsetning til mange andre ”rabbit-vibratorer” har ikke denne så mange små perler midt på skaftet som roterer. Denne har ni litt større perler som gjør at man kjenner hver perle litt kraftigere, og at kjeden blir stimulert på en utrolig deilig måte.Den lille kaninen som har ansvar for å kjæle med klitoris gjør også en veldig god jobb. Vibratoren har syv forskjellige programmer så du har litt å velge i mellom. Dessuten så har den seks rotasjons hastigheter, så denne passer både for dem som vil ha en litt rolig kosestund og for dem som foretrekker en litt villere sengeleke.

Både jeg og kjæresten min likte designet på denne vibratoren godt. Jeg fordi den ser ren og delikat ut samtidig som den har noe litt røft og mekanisk over seg, Han fordi han synes det er minst like fasinerende å se på kulene som roterer, som å følge med på meg som ligger og nyter denne deilige leken.

Dette sexleketøyet har en høy standard selv om prisen er lav, og jeg anbefaler den virkelig til alle som ønsker seg en kraftig ”rabbit-vibrator”.

 

LINK: http://www.kosetid.no/index.php?main_page=...products_id=337

Lenke til kommentar
Gjest Guest_chris_*
Etter mye testing, så må jeg si at Fleshlight er det beste produktet hittil, er utrolig behagelig, stort og praktisk. Med stort så mener jeg at "kjeden" i produktet er ganske langt, sikkert rundt 25cm så det holder for de fleste.

 

Min favoritt er speed bump. Kan trygt si at har du råd så bør du kjøpe den. Jeg kjøpte 4 forskjellige innlegg og en boks, noe som er helt greit, ingen behov for flere bokser enn en, blir litt billigere.

 

Har også prøvd Luxus/luksus glidemiddelet fra Kondomeriet, det var helt utrolig mykt, absolutt verdt pengene.

 

Har ikke kjøpt noe nytt og tviler på at jeg kjøper noe med det første. (da fleshlight er genialt, hvis noen ikke skjønte det)

Hvilken type fleshlight vil du anbefalle for en som ikke har prøvd leketøy før? Original lady? Speed bump?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Guest_George_*
Ja selvsagt føles det bedre enn hånden. Hvorfor skulle man kjøpt dem hvis de ikke var det.

 

Kan også gi et par anmeldelser til:

 

Fleshlight, helt generelt så er det et genialt konsept, utrolig lett å rengjøre , enkelt å lagre, bra følelse - selve materialet er helt utrolig mykt, men samtidig ikke for mykt og visuelt så ser dem veldig bra ut. Jeg kjøpte en rabatt pakke hvor du får 3 innlegg for prisen av 2. (fleshlight.com) Dette kjøpte jeg da:

 

Color: Pink, Orifice: Lady, Sensation: Speed Bump

Color: Pink, Orifice: Butt, Sensation: Ultra Tight

Color: Pink, Orifice: Mouth, Sensation: Wonder Wave

 

Siste har jeg ikke fått testet ennå, men de 2 første er testet og her kommer litt flere detaljer:

 

Selve lady fronten ser veldig bra ut, og det ser tilnærmet likt ut som et kvinnelig kjønnsorgan. Speedbumpen er helt utrolig, stimulasjon uten like, eneste som er bedre er de ekte sakene. Anbefaler trygt denne og kan så og si garantere at dere blir fornøyd.

 

Butt, ser ikke så spesiell ut, og ultratight er en vits, altså ja den er super trang, men siden den er helt glatt så får man ikke noe ut av det, altså det er ingenting som stimulerer bortsett fra trangheten og for min del så holder det ikke, ikke værst kjøp hvis du vil prøve noe trangt, men når man har speedbump så blir den satt til side.

 

Legger ut den siste når den blir prøvd.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest Stormkongen

Jeg vurderer å kjøpe denne:

http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9775587

 

 

Forøvrig for jeg vel komme med noen anmeldelser:

 

http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9775552

 

Denne vaginaen har mange små riller som gir god utelling. Men formen er noe klumsete og vanskelig å holde behagelig. Det er to hull, men kunne i grunn bare hvert ett. Ellers så røyk den etter å ha blitt brukt et fåtall ganger. Anbefales derav ikke.

 

----

http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9775656

 

Denne bruker jeg nå for tiden. Grei vagina, med riller som jeg synes er litt vel langt fra hverandre og derav ikke gir så agreisiv stimuli. Er kort og penis stikker ut, som i og for seg fører til at hodet stimuleres mer når det kommer ut og inn. En midt på treet vagina. Men så er den heller ikke så dyr.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 1 år senere...

Har kjøpt lommefitte, som jeg tror kommer i posten i morgen. Får håpe mamma og pappa ikke åpner den... :p

 

Kondomhuset har nå også sexleketøy: www.kondomhuset.com/sexleketoy

 

Jeg har bestillt pensiringer og en vibrator til dama nå :thumbup:

:eek:

 

Ett komma kan gjøre underverk, fordi nå er setningen helt feil. Du får det til å høres ut som om du dater en transevesitt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...