Gå til innhold

Vintertilbud på CDON: World of Warcraft: WoTLK 399,-

Gjest Slettet-77do0b

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Tenkte bare sånn i tilfelle noen fremdeles er interessert i samleutgaven av Wrath of The Lich King, så fåes den nå for den nette sum av 399,- på CDON.no

Link

Dette er en del av vintersalget til cdon og jeg er egentlig ikke så sikker på hvor lenge det varer og hvor mange som er på lager.

Vet ikke hvordan det er med andre tilbud på andre nettsteder, da jeg dumpa tilfeldigvis over dette.

Endret av Slettet-77do0b
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Jeg spurte om akkurat det samme et sted i går, men fikk ikke noe konkret svar på det. Men jeg går ut ifra at det ikke går. Pet-en er bundet opp mot nøkkelen som kontoen er registrert med og siden det ikke går (tror jeg) å aktivere flere nøkkler av samme "type", så får du nok ikke tak i pet-en. Men jeg ser for meg at det kan gå an å sende mail til blizzard med info, for å kanskje få slått sammen kontoene eller noe.

Skrevet

Er ikke 100% sikker, men har hvertfall møtt på vendors ingame som krever en kode. Mulig det er hos disse man kan få de petsa. Hvis det ikke bare er Blizzcon pets det gjelder. Som sagt så er jeg ikke helt sikker.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

De vendorene krever koder fra Trading Card Game, Blizzard Events (f.eks Blizzcon) osv. Der man en skjelden gang kan finne et kort med kode for å få en spesiell mount osv. På vanilla var det i alle fall sånn at man fikk en liten quest om å snakke med noen heeeelt i starten også fikk man velge hvilken pet man ville ha (Mini Diablo, Panda eller Zergling), så jeg regner med at de bruker samme opplegget enda og dermed virker det som om det har sammenheng med kontoen/nøkkelen.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Jeg vet at dette er mulig på US servere, men trenger fortsatt bekreftelse fra at det også fungerer på EU (noe jeg egentlig regner med)

Du kan oppgradere en vanlig wrath account til en CE account ved å oppgradere accounten slik du gjorde de andre gangene. Du går bare til "upgrade account" og skriver inn CE-nøkkelen.

Ulempen er at du bruker opp en ekstra cd-key på en account som allerede har wrath. Men du får hvertfall Pet osv.

PS: Du kan transfere CE pets mellom accountene dine med Paid Transfer ;) jeg har alle 3 classic CE petene på min andre account som egentlig bare har Wrath CE :)

Endret av zbegra
Skrevet
Jeg vet at dette er mulig på US servere, men trenger fortsatt bekreftelse fra at det også fungerer på EU (noe jeg egentlig regner med)

Du kan oppgradere en vanlig wrath account til en CE account ved å oppgradere accounten slik du gjorde de andre gangene. Du går bare til "upgrade account" og skriver inn CE-nøkkelen.

Ulempen er at du bruker opp en ekstra cd-key på en account som allerede har wrath. Men du får hvertfall Pet osv.

PS: Du kan transfere CE pets mellom accountene dine med Paid Transfer ;) jeg har alle 3 classic CE petene på min andre account som egentlig bare har Wrath CE :)

Hva er sjangsen for at du heter Eriksen til etternavn? :innocent:

Skrevet

Despite our earlier stance, it has now become possible to upgrade from a regular version to a Collector's Edition as long as you haven't installed a newer expansion. In other words, you won't be able to upgrade to CE Burning Crusade if you have installed the Wrath of the Lich King, but you should still be able to upgrade from regular WotLK to CE.

ref:

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...5&sid=10#10

Så Wotlk til wotlk Collectors edition går =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...