Gå til innhold

Noen gode Fantasy filmer...


andyboy92

Anbefalte innlegg

Som emne titelen tilsier skulle jeg gjerne hat noen anbefalinger av Eventyr/Fantasy filmer.

Gjerne alla Ringenes Herre eller Conan. Det skader heller ikke om noen slenger med noen Pirat eller filmer hvor handlingen fåregår i middelalderen. Med litt fart selvsagt.

 

Takker for anbefalinger. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Willow - Helt ok fra 90-tallet, basert på ett nintendo spill. Handler om en av "småfolket" som får i jobb å hjelpe til å returnere menneskenes prinsesse-arving til ett bestemt sted. Middelalder-fantasy

 

Jurassic Park 1, 2 og 3 - Veldig bra filmer med utgangspunkt i en dinosaurpark hvor det hele går galt og dinosaurene begynner å jakte på de besøkende. Triologien avrundes med en T-Rex som slippes løs i en amerikansk storby.

 

Eragon - Snakkende drager og en helt grei slagscene i den første av tre filmer som fortsatt er i produksjon.

Lenke til kommentar
Eragon - Snakkende drager og en helt grei slagscene i den første av tre filmer som fortsatt er i produksjon.

 

Jeg vet at opplevelsen av filmen ble for meg farget av at jeg har lest boka, men vil påstå at dette kanskje er den værste fantasyfilmen jeg har sett. Mulig det hadde forandra seg vis jeg ikke hadde lest boka, men tror ikke det. Blir de neste bøkene overhode laget, trodde at den første var en så stor skuffelse at filmselskapet var veldig tvilende til å gjøre noe mer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...