Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan slutte å være en tøffel for jenta jeg liker?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Bor sammen med ei jeg liker veldig godt, problemet er at hun ser på meg som en tøffel (som er min egen feil for og ha gjort alt hun har bedt om hele tiden). Hun sa i dag at tøffel er turn off. Slik jeg har forstått det vil hun ha en som er selvstendig, står for egne meninger, muligens litt "bad boy", ikke vet jeg. Alt jeg vet at hvis jeg skal ha noen som helst sjangse så må jeg droppe hele tøffel greia.

 

Så hvordan kan en slutte å være tøffel og få henne til og se meg som en ny person?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da må hun jaggu meg være dum om hun ber deg slutte å være tøffel. Men uansett, om du skal være tøffel så skal det være gjensidig. Om du sitter igjen med en følelse av at det er kun du som yter ditt beste på å gjøre henne mest konfortabel med å gjøre alt hun ber om, så er det bare å drite i å gjøre det.

Lenke til kommentar

Det letteste vil jo være å drite i henne og finne seg ei ny dame. Men om du ikke har guts nok til det så vil jeg anbefale å ta styringen i senga. Du skal ikke elsk med henne, du skal knulle henne. Du skal bruke det du har mellom bena så dyrisk som du overhode klarer,og du skal be henne gjøre de tingene som gjør _deg_ kåt. Dvs, du skal bestemme at hun skal gjøre det. MEN!!! OBS OBS OBS! Du skal ikke voldta dama! Til og med når du dominerer en kvinne fullstendig i senga så er _frivillighet_ et must.

Så forstetter du slik i dagliglivet. Du bestemmer hva dere skal ha til middag. Du bestemmer hva dere skal gjøre til helgen. Du bestemmer hvor ferien går neste år. Du bestemmer når dere skal , og om dere skal, ha barn samen.

 

Slik blir du Mann. Få hår på balla og begynn å ta tak i ting! Meld deg inn i HV16 om nødvendig, en ta noen sjangser her i livet.

Lenke til kommentar

først må du tørre å stå for dine egne meninger å si henne i mot hvis du ikke er enig i det hun sier, ikke bare si "ja kjære" !

 

da føler de at får alt servert på sølvfat, å tro det eller ei, men jenter liker å slåss for å få\beholde en kjæreste!

 

vis henne at du rett å slett gir litt faen, for da føler hun at hun må kjempe litt for å beholde deg :)

 

Mvh: Pera

Lenke til kommentar
først må du tørre å stå for dine egne meninger å si henne i mot hvis du ikke er enig i det hun sier, ikke bare si "ja kjære" !

 

da føler de at får alt servert på sølvfat, å tro det eller ei, men jenter liker å slåss for å få\beholde en kjæreste!

 

vis henne at du rett å slett gir litt faen, for da føler hun at hun må kjempe litt for å beholde deg :)

 

Mvh: Pera

 

 

Tror det er det jeg må gjøre, noteres :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...