Gå til innhold

Driver du med 3D-modellering, animasjon eller tegning?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg Heter Marius og er i mitt andre år som student ved NITH, hvor jeg studerer spillprogrammering. Jeg er en av de mange unge som ønsker å drive med spillutvikling når jeg er ferdig med utdannelse, og jobber ekstremt hardt for å få dette til. Jeg har flere spillrelaterte prosjekter som jeg styrer med ved siden av studiene.

 

Jeg skal ikke si noe om prosjektene her, untatt at det handler om spill både til xbox 360 og pc (XNA og C++ for de som interesserer seg for slikt) Og hvis det er noen som føler at de har talent, og ønsker å delta i et (eller flere) seriøst prosjekt som vil gi dem et publisert spill på CVen, så send meg en melding, eller legg din epost igjen i denne tråden for mer informasjon.

Takk for deres tid!

Endret av Suram
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte bare å spesifisere, at jeg ikke ser etter programmerere til prosjektene mine. Dette betyr selvsagt ikke at jeg ikke er interessert i å diskutere prosjekter eller lignende, men at jeg ikke har plass i mine team (for øyeblikket) til flere programmerere. Ta gjerne kontakt uansett, da jeg gjerne prater "shop" eller diskuterer framtidige prosjekter.

Lenke til kommentar
Tenkte bare å spesifisere, at jeg ikke ser etter programmerere til prosjektene mine. Dette betyr selvsagt ikke at jeg ikke er interessert i å diskutere prosjekter eller lignende, men at jeg ikke har plass i mine team (for øyeblikket) til flere programmerere. Ta gjerne kontakt uansett, da jeg gjerne prater "shop" eller diskuterer framtidige prosjekter.

 

Hva er det du trenger da? Jeg har noe erfaring med 3d-modelering og animasjon, men det kommer jo litt ann på omfanget av prosjektet osv. Ta kontakt via email, og send konseptdokument/pitch + evt videre info.

 

P.S: ROLLover, sjekk på www.NITH.no.. Finnes også "gratis" skoler i sverige som driver med spill, dersom du er villig til å flytte på deg.

Endret av jacoobholm
Lenke til kommentar
hva trenger eg for å komme inn på en høyskole som drive medspilldesign eller programering i spill?

 

NITH har løpende opptak fram til sommeren. For design linja er det ingen krav, imens programmeringslinja krever 2mx (foreslår 3mx, da matten du bruker når du programmerer spill kan være litt tung fra tid til annen)

Det finnes også andre skoler som tilbyr spill linjer i Norge, men jeg vet ikke om de har like "rent fokus" som det NITH har. Her lærer du nøyaktig det du trenger for å lage spill, jobbe i team, og drive et team, noe som er ekstremt viktig når du skal ut i arbeid. Uansett nok reklame :)

Lenke til kommentar
Blir mer OT her men: Åssen matte er MX? Realfagsmatte?

 

Matematikk er et realfag. Nå sitter ikke jeg med mattebøkene forann meg, men mener at 2MX inneholder derivering/integrering, logaritmiske- og eksponensielle funksjoner, en del vektor regning og litt sannsynlighet/statistikk..

 

EDIT: og mer geometri/trigonometri

Endret av jacoobholm
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...