m0g1e Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Sliter med å komme meg fram til et sted hvor jeg kan sende e-post til Hotmail og Gmail ang passord til e-postkontoer tilhørende en av mine nærmeste. Må jeg kanskje ta kontakt med politiet, og må de legge til rette for dette?
Kontorstol Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Skriv ned passord og legg det i en forsegleg konvolutt og skri av den skal bli åpnet av person x ved et eventuelt dødsfall.
m0g1e Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Skrevet 6. januar 2009 Skriv ned passord og legg det i en forsegleg konvolutt og skri av den skal bli åpnet av person x ved et eventuelt dødsfall. Han er allerede død..
kjetilkl Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Vanligvis må du sende det skriftlig sammen med bekreftelse (dødsattest?) for vedkommede.
The Avatar Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 @ Kontorstol Eg trur det hjelper lite no. @ mogie Ring hotmail norge og snakk med dei du. Dei kan sikkert hjelpe deg vidare. Reknar med at du må legge fram dødsattest og dokumentasjon på at du er nærmaste pårørande. Snakk med folka i norge og høyr korleis dei gjer dette. Er mogleg du må få oversatt dokumentasjonen din til engelsk og sende den til hovedkontoret i USA. Eg ville ikkje ha gjort dette berre per mail sidan dei sikkert har rutnier for å gi frå seg passord utan skikkelig dokumetasjon på at den som sender mailen er den han seier og har retten på si side.
Kontorstol Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Ah, beklager, leste ikke godt nok. Kondolerer.
esoteric Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Ja, om de gir det ut. Man har rett til og verne om privatlivet sitt, selv etter sin død.
TRL Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Ja, om de gir det ut. Man har rett til og verne om privatlivet sitt, selv etter sin død. Kjør en passordsjekker på PC'n hvor mail har ligget. Ganske enkelt. Sjekk ut NirSoft sine små verktøy.
m0g1e Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Skrevet 19. januar 2009 Kan meddele at jeg fant passord av en bekjent. Tråden kan stenges.
The Avatar Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Det var bra. Kontakta du mail leverandøren? Er fortsatt litt nyskjerrig på om dei kan utlevere slike opplysningar.
Pizzaen Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Det var bra. Kontakta du mail leverandøren? Er fortsatt litt nyskjerrig på om dei kan utlevere slike opplysningar. Lurer også litt på om de bare kan gi ut passordet til emailkontoen til familie ved eierens dødsfall?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå