Gå til innhold

BK: faller ned mot helvetes porter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns det så bedre ut i thumbnailversjonen. Virket veldig uskarpt når jeg forstørret opp. Dråper kan være tøffe, men da syns jeg at bildet bør være litt skarpere enn dette.

 

Hvordan har du tatt dette bildet? EXIF?

 

ISO: 500

Blendar:5.6

Lukker:250

brukt blitz, eg sterva litt me fokusen, men nå må vi ta i perspektiv at dette er en fil på 50 kb og det ordentlige bilde er på 5 mb =)

Lenke til kommentar
Er nok JPG-komprimeringa som i all hovedsak er problemet her, ikkje ISO-hastigheten - sjølv om du absolutt har eit poeng :)

Mhm. La bare merke til EXIF. Dette bilde burde egentlig legges inn på "Hjelp meg" eller noe sånt. I Bildekritikk kommer det ikke mye ut av dette, når det er så uklart og dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar
Er nok JPG-komprimeringa som i all hovedsak er problemet her, ikkje ISO-hastigheten - sjølv om du absolutt har eit poeng :)

Mhm. La bare merke til EXIF. Dette bilde burde egentlig legges inn på "Hjelp meg" eller noe sånt. I Bildekritikk kommer det ikke mye ut av dette, når det er så uklart og dårlig kvalitet.

 

jea

Lenke til kommentar

QOUTE ARVE SYSTAD :Sjølve biletet er ikkje så verst, men kvaliteten må fiksast på. 60kb på eit så stort bilete er ca 1/10 av kva som burde ha vore :)

 

men viss eg lasta opp bilde som er på noken mb, så kjem det ein post om at bilde e for stort og at eg ikkje følgjer reglane

Endret av schester
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...